לא מצליחה לרדת במשקל.. אשמח לעיצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה לרדת במשקל.. אשמח לעיצות
    ליה
    19/03/2016

    שלום, אני טבעונית ומאז הטבעונות אני רק עולה ולא מצליחה לרדת במשקל. מאד מתמידה בתפריט שלי! אשמח שתעיינו בתפריט ותאמרו לי את דעתכם-
    קימה- תה צמחים ללא סוכר+פרי. בוקר- 2 פרוסות לחם כוסמין מלא ללא סוכר+גבינת שקדים או ממרח שקדים (אם מתוק אז מוסיפה עד כפית מייפל או סילאן טבעי.) ביניים-2-3 תותים. צהריים-כוס קטנייה מבושלת +ירקות מבושלים + חצי כוס דגן מבושל+ תמר אחד. ביניים-פרי טרי+ תמר אחד. ארוחת ערב-חציל בתנור/תפו"א גדול/בטטה גדולה/דלעת עם 2 כפות טחינה גולמית. מאפשרת לעצמי לצרוך עד קינוח אחד ביום ללא סוכר וגלוטן,כגון-מאפינס טף בייתי ממותק בסילאן טהור/ עוגת תמרים ביתית עם מעט אגוזים וכ'ו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה לרדת במשקל.. אשמח לעיצות - תגובה

    צחי כנען
    22/03/2016

    אינני יכול בפורום זה לייעץ על תפריט זה או אחר. ייעוץ פרטני נעשה רק ב 4 עיניים כאשר כל הנתונים האישיים נמצאים לפניי.

    בכל מקרה, ניתן להיות "אוכל כל" ולהשמין כמו שניתן להיות טבעוני ולהשמין. הכל עיניין של קלוריות .
    ייתכן שצריכת הקלוריות אצלך עלתה ולכן השמנת.
    הייתי פןונה לדיאטנית בקופ"ח ( חינם) ואין סיבה שלא תהני מהשירות הזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו