למה אדם עם עודף משקל רעב?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה אדם עם עודף משקל רעב?
    יעל
    16/01/2017

    אם זה בסדר-
    נכון שתאי שומן מפרישים לפטין שאומר למוח מתי רעבים ומווסת את הרעב והשובע,אז יש בן אדם שיש לו עודף משקל-למה הוא ניהיה רעב מלכתחילה,אם תאי השומן שלו יפרישו כל הזמן לפטין שכל השמן יסמנו למוח שיש עודף שומן בגוף-ואז הגוף ירזה?
    -אומרים שכאשר אוכלים יתר על המידה הגוף מנסה להיפטר מהעודף הזה עי האצת המטבוליזם,האם זה אומר האצת המטבוליזם עי אימון גופני,או שגם אם יושבים עדיין המטבוליזם מאץ?
    תודה רבה!!!!! וסליחה מראש על כמות השאלות
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה אדם עם עודף משקל רעב?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה משמינים

    צחי כנען
    18/01/2017

    נכון שכאשר מאזן הקלורי יציב (לא יורדים ולא עולים) רמת הלפטין המופרשת פחות או יותר יציבה.
    תחושת הרעב כוללת עשרות הורמונים ותרכובות אחרות המבטיחות שהאדם יחפש אוכל/יאגור אנרגיה לשעת צרה... כדרך אבולוציונית להתקיים.
    כאשר אנו אוכלים בעודף אכן יש עליה במטבוליזם אך היא זמנית ובסופו של דבר עם עודף קלורית במזון כה גדול גם נשמין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו