כמות אכילת בננות ביום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמות אכילת בננות ביום
    גלית
    28/12/2017

    שלום רב, אני סובלת ממעי רגיש ולכן מרבית הפרות בעייתיים עבורי.
    מסתדרת טוב עם בננות.
    עד כמה בננות סביר לאכול ביום? האם עלי להגביל את עצמי בכמות?(אין לי בעיית משקל עודף)
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמות אכילת בננות ביום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בננות, כמה ואיך?

    רחל גרנות
    30/12/2017

    שלום רב, אני שמחה שאת מזהה את המזונות שטובים לך וכאלה פחות. בננות הן פרי איכותי ומומלץ. אבל, כמו בכל דבר, אין צורך להגזים. אני מציעה לך לא לאכול יותר מבננה אחת בכל פעם. ואת בשקט יכולה להגיע לשלוש , ארבע ביום. אבל, עשי זאת בהדרגה. ואולי כדאי לנסות לזהות פירות אחרים שגם איתם את מרגישה בטוב. אחד העקרונות החשובים בתזונה הוא גיוון!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה להודעה

    שלומי כהן
    31/12/2017

    היי רחל גרנות,צהריים טובים לך.

    שלום וברכה,שלום רב רחל גרנות.

    אני רק רציתי להגיד שבתזונה שלי אני כול כל יום ירקות בכל ארוחה כי מומלץ להרבות באכילת ירקות בניגוד לסוכר הפירות אז ירקות בכל ארוחה ו-3 פירות ביום.

    אני כל יום כמות הפירות היומית שלי בתפריט שלי אישית היא 2-3....

    זה בסדר???


    מחכה לתשובה ויום טוב.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת תיקון להודעה

    שלומי כהן
    31/12/2017

    *אז אני אוכל כל יום ירקות בכל ארוחה כי מומלץ להרבות באכילת ירקות בניגוד לסוכר הפירות ו-3 פירות ביום.

    בכלל בתפריט היומי שלי והאישי כמות הפירות נעה בין 2-3 רק בגלל תכולת הסוכר שלהם.

    אז זה נחשב בסדר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    01/01/2018

    אני מאמינה שכל אחד צריך ללמוד לבנות את התפריט שמתאים לו או לה. ואתה בהחלט צודק שכדאי לשלב ירקות בכל הזדמנות. הם מספקים לנו ויטמינים ומינרלים. וכמו כן, הם מקור לסיבית תזונתיים שכל כך חסרים בתפריט של העולם המערבי במיוחד. בקיצור, המון טוב וכמות מזערית ושולית של קלוריות. פירות, לעומת זאת, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים , אבל גם סוכר. ולכן, הם לא ללא הגבלה. הבחירה שלך של אכילת 2,3 מנות פרי ביום היא מעולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי והתפריט היומי

    שלומי כהן
    01/01/2018

    היי ערב טוב,ערב מבורך רחל גרנות.

    היי ערב טוב ומבורך רחל גרנות.מה שלומך??????

    סתם..לפני הכל.....פעם הייתה לי יועצת כשהייתי תלמיד בשם רחל....חחח

    טוב אז לעניינו...אומנם אני לא כ"כ מכיר אותך אבל רק מפה,מהאתר ומהתמונה שלך.....אבל רציתי לשאול ולהגיד שקודם כל תודה..ודבר שני...רציתי לשאול משהו ושאלה אחרת בכלליות..

    אני עוד מעט בן 25 והרבה אנשים שקמים בבוקר גם ככה המשפחה שלי...שהם קמים בבוקר אחרי שהם מתארגנים וזה רק שותים נס קפה רגיל ויוצאים..

    אני שאני קם בבוקר אחרי שאני מתארגן וזה אני ישר אוכל ארוחת בוקר ולא שותה נס קפה על חלב..אני בכלל לא אוהב נס.אני אוהב הרבה מים,תה וחליטות תה ומיצים.

    אבל זה לא העניין..העניין שרציתי לשאול אם זה בסדר שאני ישר אוכל ארוחת בוקר במקום רק לשתות משהו קל וזהו??

    ואגב אני אוכל בבוקר קורנפלקס על חלב,יוגורט/לבן ולחם מלא עם גבינה..
    אני החלפתי את כל היוגורטים שלי בלבן בגלל העלות הגבוהה שלהם כרגע..בכל מקרה זה בסדר בשביל ארוחת בוקר??


    מחכה לתשובה ומקווה קודם כל שהבנת למה התכוונתי בשאלותיי אם בכלל.

    שלומי כהן.

    נ.ב אני אוכל בתפריט היומי שלי לפי קבוצות מזון,אוכל מהכל,מקבוצת הדגנים,קבוצת הירקות,קבוצת הפירות שמכילים סוכר,קבוצת השומנים,וקבוצת העוף,בשר דגים וקטניות(5-6 ארוחות יומיות ופחמימות בתפריט שלי הם 50%-60% זה בסדר??)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי והתפריט היומי

    שלומי כהן
    01/01/2018

    ומוצרי חלב שכחתי להגיד...

    אני אוכל מכל קבוצות המזון וככה גם התפריט היומי שלי שאני חי עליו..
    1) קבוצת הדגנים
    2)קבוצת הירקות
    3)קבוצת הפירות
    4)קבוצת חלב ומוצריו
    5)קבוצת השומנים
    6)קבוצת הבשר והקטניות

    זה התפריט היומי שלי שאני חי ואוכל לפי קבוצות מזון אלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    02/01/2018

    אני מאמינה שכל אחד מאתנו צריך לבנות את התפריט שמתאים לו. לפי מה שאתה מתאר, הרי התפריט שלך מאוזן ובריא. אתה אוכל מכל קבוצות המזון. אני גם מקווה שאתה מגוון . ארוחת הבוקר שלך מעולה. היא מכילה פחמימה וחלבון ומכינה אותך לקראת היום. כל הכבוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו