מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ארוחות גדולות או קטנותשלי07/01/2018
אחת ולתמיד - מה עדיף? שלוש ארוחות מסודרות ביום או לאכול ארוחות קטנות לאורך כל היום? מה השיטה היעילה יותר כדי להוריד במשקל או לפחות לשמור עליו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי, שלום
רחל גרנות07/01/2018שלום לך, פלא שאנשים כל כך מבולבלים. מרוב חוקים וכללים אפשר להשתגע. ובכן, בדיוק כמו בדברים האחרים, כל אחד צריך להכיר את עצמו ולדעת מה טוב לו. אני מכירה רבים וטובים שזקוקים לשלוש או לפעמים אפילו רק שתי ארוחות, אבל כל ארוחה צריכה להיות ארוחה... ואני מכירה אחרים שצריכים ארוחות קטנות לעיתים קרובות. אז מה נכון? השאלה שאת צריכה לשאול - מה מתאים לך? איזה טיפוס את? אבל, אני רוצה להדגיש שהמטרה של כל ארוחה היא להביא אותך לארוחה הבאה במצב שפוי, כך שתשלטי בכמות ובהרכב. רעב ברמה גבוהה הוא האויב של ירידה במשקל. מסיבה זאת, ארוחות קטנות יותר לעיתים קרובות מאזנות את רמות הסוכר והאינסולין ומווסתות את רמות הרעב והתיאבון. ואולי, את כזו שבשעות הבוקר ולפני הצהריים צריכה רק ארוחת בוקר וצהריים, ואילו בשעות המאוחרות יותר זקוקה לארוחות קטנות לעיתים קרובות יותר. רק שימי לב, שיש מרווחים בין אכילה לאכילה ולא ארוחה אחת מתמשכת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארוחות
שלומי כהן07/01/2018היי צהריים טובים ונפלאים רחל גרנות ושלי.
היי צהריים טובים לשתיכן.
רק רציתי להגיד שאני מסכים עם רחל........כל בנאדם ושוב.....אני שמתי לב שהיא כבר אמרה את זה כמה וכמה פעמים בהודעות,אם היית מסתכלת בהודעות שלה ובתגובות של רחל שהיא ענתה פה לאנשים אולי לא היית שואלת...לכל בנאדם צריך להתאים את התזונה שמה שמתאים לו וכמות האוכל ומס' הארוחות שנוח לו לאכול על פני היממה.
אחד יכול לאכול ארוחה אחת ביום וזה מפסיק לו,השני 2-3, ארוחות, 5-6 ארוחות ביום כל אחד מה שנוח לו ולפי ההרגשה הבלעדית שלו.
אף אחד לא יגיד לך אחרת..את צריכה אך ורק לפי ההרגשה שלך.את יכולה שוב לאכול ארוחה אחת ביום,את יכולה 2-3 ארוחות(עיקריות בלי ביניים), את יכולה 5-6 ארוחות ביום,ואפילו גם שמונה.....
אבל שוב אך ורק מה שמתאים לך!
ורחל כתבה פה את זה כמה וכמה פעמים.....בהודעות שלה...
נ.ב:
משהו ושאלה רלחל..אם כבר דיברת על מרווחים בין ארוחות וזמני ארוחות אני המרווחים שלי הינם כל 3 שעות בממוצע.......זה בסדר???אבל כל אני אישית אוכל כל החלבון שהוא מחולק ל-5-6 ארוחות ביום ומגיע לסך צריכת פחמימות יומית 50%-60% זה בסדר נכון???
שיהיה לכן המשך יום נעים לשתיכן.
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

.jpg)


