הפחתת מינון שתיית קולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפחתת מינון שתיית קולה
    יאיר
    21/02/2018

    שלום, אני בן 35.
    אני סובל מחרדות ומטופל בתרופות:
    VIEPAX XR 150 MG
    CLONEX 3 MG
    פרט לכך אני צורך כל יום 1/2 ליטר קולה קבוע בצהריים + 1/2 ליטר נוסף בערב. זה נותן לי אנרגיה טובה ותחושה נעימה.
    בבוקר אני שותה כוס נס קפה רגיל עם כפית סוכר.
    בשל השמנה רצינית אני שוקל להפסיק לגמרי עם הקולה.
    באם אפסיק את שתיית הקולה צפויות לי בעיות מיוחדות כמו תסמונת גמילה מהקופאין והסוכר הרב שמכיל המשקה אליו גופי רגיל שנים רבות? האם הפחתה צריכה בשלב ראשון ולא המנעות מוחלטת היא הדבר הנכון לעשות? אודה להנחייתך כיצד נכון לבצע את התהליך. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפחתת מינון שתיית קולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאיר, שלום

    רחל גרנות
    21/02/2018

    שלום לך, אני מברכת אותך על החלטתך להפסיק לשתות קולה שמכילה סוכר בכמויות גדולות וכל מיני כימיקלים למיניהם. בקיצור, קלוריות ריקות.אולם, מכיוון, שהגוף באמת מתרגל לקפאין, עדיף להפחית בהדרגה את כמויות הקולה. זה יקל על התהליך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו