מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חג השבועות שיתקיים בשבוע הבאשלומי כהן06/05/2018
צהריים טובים רחל גרנות.
שלום רב לך.שלום וברכה.מה שלומך????אצלי בסדר,טוב תודה.
אני רציתי לשאול הרבה זמן את זה ומקווה שזה בסדר שזה שאלות על חג השבועות שיתקיים בסוף שבוע הבא.......שלא תגידי שזה רחוק מדי..
אני רוצה לשאול האם אפשר..קודם כל את מכירה את התפריט שלי כבר נכון???פחות או יותר..
והשנה חג השבועות התערבב עם שבת כלומר במוצ"ש....חוזרים מבית הכנסת ועושים קידוש ואוכלים..ורק בראשון בערב עושים הבדלה....
בכל מקרה רציתי לשאול האם אפשר בגלל שזה התערבב עם שבת אז בשבת בצהריים לאכול ארוחה מלאה במקום אני אגיד לך למה התכוונתי...
במקום אורז/פסטה ,עוף/דג חומוס,טחינה+ירקות..אז לאכול ארוחה מלאה עם חלה של שבת(לחם) עם עוף חומוס,טחינה וירקות..ואז אח"כ פרי,אגוזים ושקדים ובערב בחג במוצ"ש לאכול פסטה חלבית כמובן/רביולי שמנת +ירקות????
הבנת למה התכוונתי??
אני שואל את זה כי פשוט אנחנו אוכלים בכל חג השבועות מדי שנה פסטות חלביות כמובן בלי חלבון שלאורך השנה בדרך כלל אוכלים פסטה רגילה בתפריט היומי +חלבון כמו עוף,דגים,בשרים למינהם....
אבל בשבועות פסטות חלביות ורביולי בטטה/שמנת.....ובגלל שזה יצא השנה עם שבת אז שאלתי את השאלה הזו.אם זה היה יוצא על יום חול לא הייתה לי בעיה....
אבל זה התערבב עם שבת....
בכל מקרה אז אפשר בצהריים של שבת לאכול ארוחה מלאה עם לחם ואז פרי,אגוזים,שקדים ואז במוצ"ש בחג לאכול פסטות/רביולי שמנת+ירקות???
מחכה לתשובה ויום טוב...
שלומי כהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, שלומי
רחל גרנות09/05/2018שלום,
יש לך שגרת אוכל בריאה ומאוזנת ואתה חי עם השגרה הזאת בשלום.
אבל, לפעמים, יש צורך לצאת מהשגרה הזאת. וחגים זו דוגמא טובה לכך. אין כל בעיה אם פעם אתה משנה את האכילה שלך.
זה לא פוגע בבריאותך, רק מקנה לך שלווה.
שיהיה חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי חג השבועות בשבוע הבא-תגובה חזרה
שלומי כהן09/05/2018ערב טוב רחל גרנות.
ערב טוב רחל גרנות.מה שלומך??????איך את??
קודם זה כ"כ שימח אותי שאמרת את מה שאמרת....כי אף אחד לא מעריך את מה שאני עושה ומה שאני מקדיש אליו את אורח החיים הבריא וכמובן את התפריט היומי שלי שעליו אני חי.....שאני כ"כ מקדיש לזה הרבה זמן מהחיים שלי לתזונה הנכונה ולתפריט היומי האישי ורבים חושבים שאיזה איזה "דבר מפלצתי" אמיתי לגמרי...ואי לכך יש לי הרבה מריבות בבית על זה...
בכל מקרה זה ממש שימח אותי מה שאמרת,אין לך מושג עד כמה!!!!!
אז רק רציתי לוודא לגבי חג השבועות..אז זה בסדר לאכול ארוחה מלאה עם לחם,עוף/דג,חומוס,טחינה+ירקות ואז פרי,אגוזים ושקדים ואז בערב החג(מוצ"ש) לאכול פסטות חלביות כמובן/רביולי/לזניה+ירקות??זה בסדר נכון??
מחכה לתשובה וערב טוב...
שלומי כהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלומי, שלום
רחל גרנות10/05/2018כן, זה בסדר גמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


