כללי והתפריט היומי שאינו משתנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כללי והתפריט היומי שאינו משתנה
    שלומי כהן
    08/07/2018

    היי ערב טוב רחל.ערב מבורך.

    ערב טוב רחל גרנות.מה שלומך????

    אני בסדר...

    אני מקווה שזה יהיה בסדר,שלא תאשימי אותי שאני רוצה להפציץ פה בהודעות את הפורום לאחר שדיברנו ודיברנו רבות פה בפורום.
    ראשית רציתי להגיד שאני לגבי התפריט היומי למרות שהוא מובן לי אני לא מצליח לשנו אותו וגם לא את ארוחות הביניים,למרות שהם מובנים לי שבארוחות הביניים אוכלים פחמימות פשוטות שייתנו אנרגיה זמינה לאימון ע"י פירוק הארוחה.
    בכל מקרה אני לא הצלחתי ואני לא מצליח לשנות את התפריט שלי לתפריט אחר ואני נשאר בתפריט שאני חי עליו ודבר בו כבר שנה.
    אני רציתי להגיד לך את זה לאחר הרבה מחשבה עם עצמי שעות בחדר שלי......אני חשבתי על זה ולא הצלחתי לשנות את התפריט היומי(הלוואי שזה יהיו הצרות שלנו בחיים,יש צרות יותר גדולות בחיים).

    שנית.....יש לי שבוע הבא ב-17/07/018 תור לדיאטנית בקופת חולים ואותה דיאטנית שכבר מלא מלא פגישות איתה לא יעזור כלום,ניסיתי כל הזמן לשנות איתה את התפריט ולא הצלחתי.
    אז לא יודע מה לנסות או לעשות.אני ביקשתי וניסיתי איתה כל פגישה לשנות את התפריט לתפריט חדש וזה לא צלח לצערי הרב.

    דבר שלישי כתבת פה להילה בהקשר לארוחת בוקר שזה לא טוב קורנפלקס עם חלב....ואני שואל אותך למה אמרת לה את זה??אני כל יום בבוקר אוכל קורנפלקס עם חלב,לבן/יוגורט לחם מלא עם גבינה....שזה ארוחה שמכילה חלבון ופחמימה.והרבה אנשים אוכלים בבוקר רק קורנפלקס עם חלב וזה גם בסדר..בלי תוספות..

    רק קערית קורנפלקס עם חלב....לא הבנתי למה אמרת את זה....וקורנפלקס נראה לי שזה הפחמימה הכי טובה שיש כיום.....

    מחכה לתשובה והמשך ערב נעים.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כללי והתפריט היומי שאינו משתנה

    שלומי כהן
    08/07/2018

    - *ואני כל יום אוכל בבוקר בעצמי קורנפלקס עם חלב,לבן/יוגורט לחם מלא גבינה ואת אמרת לי בעצמך זה ארוחה מאוד טובה שמכילה חלבון ופחמימה שמכינה אותי לקראת היום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלומי, שלום

    רחל גרנות
    09/07/2018

    שלום לך, אני ממש לא בטוחה ששיחה עם דיאטנית תעזור לך. אולי כדאי שתתייעץ עם מישהו שיעזור לך לצאת מדפוסי התנהגות קבועים. כיום, בעולם משנה, לדעת להסתגל ולהתאים את עצמנו למצב חדש הוא מטרה חשובה. בלי יכולת הסתגלות, סיכויי ההצלחה בחיים נמוכים. ואולי תחשוב שאתה מייעץ למישהו אחר איך לבנות תפריט.
    וכעת, בקשר לקורנפלקס. כנראה אתה מתייחס רק לחלק אחד מהתשובה. ציינתי שכאשר בוחרים קורנפלקס צריך לבדוק שכמות הסוכרים תהייה נמוכה וכמות הסיבים התזונתיים תהייה גבוהה. ציינתי שחלק גדול מסוגי הקורנפלקס הם בעצם כמו עוגיות וביסקוויטים. אבל, כמובן, בתוך הכמויות האינסופיות של סוגי קורנפלקס יש גם כאלה שטובים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו