בת 16.6 שמירה על משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 16.6 שמירה על משקל
    שירז
    08/07/2018

    שלום,
    אני בת16 וחצי וכל החיים הייתי רזה במשקלים די קבועים. הכי גבוה שלי הוא52.
    כרגע אני שוקלת בערך 49..
    אני לא אוכלת מסודר או בריא ואוכלת דברים משמינים כל חיי ויש לי חילוף חומרים מהיר.
    לאחרונה נכנסתי לפחד לגביי המשקל שלי שלא אעלה אותו בבום בגלל גיל ההתבגרות..
    אני שותה הרבה נס ואוכלת שוקולד ובכלל לא אוהבת ירקות או פירות
    אבל לאחרונה בחופש אני מנסה להפחית בשוקולד והורדתי סוכרים בנס ולא שותה שתייה מתוקה..
    אני מפחדת לעלות במשקל ולא יודעת איך לשמור עליו וחייבת התייעצות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 16.6 שמירה על משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירז, שלום

    רחל גרנות
    09/07/2018

    שלום לך, אני מציעה לך לא לנסות לעשות איזו דיאטה. זה עולם אכזר עם המון חוקים, איסורים שקשה לעמוד בהם. מה שאת עושה כרגע זה מצוין. את מנסה להפחית בכמויות השוקולד, הורדת סוכרים בקפה ובשתייה המתוקה. את כבר חוסכת בקלוריות בצורה משמעותית. תנסי לארגן ארוחות מסודרות יותר שמונעות חטיפות ונשנושים ללא שליטה. אגב, חביתה עם גבינה ופרוסת לחם זו ארוחה. וחשוב לא פחות, נסי ל"התיידד" עם ירקות. תתחילי כל הזמן עם ירק אחד. זו קבוצה חשובה שמעניקה לגוף ויטמינים ומינרלים עם 0 קלוריות. שווה להתיידד!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו