עיקוב בירידה במשקל אחרי 4 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיקוב בירידה במשקל אחרי 4 חודשים
    דורית
    10/07/2018

    שלום
    אני בת 43 161 סמ
    במרץ האחרון התחלתי אימונים אינטנסיביים ברמה היומיומית ותפריט של 1500 קלוריות ביום. אני מתאמנת עם מאמן ביומיים מהשבוע ובשאר לבד
    אני מעלה מסת שריר ומצמצמת אחוזי שומן אבל המשקל יורד נורא לאט׳ עד היום- 4 חודשים אחרי. ירדתי רק 4 קילו
    אני רוצה להבין אם זה נורמאלי׳ זה מתסכל מאוד
    בלוטת התריס תקינה
    תודה רבה על ההתייחסות
    דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורית, שלום

    רחל גרנות
    11/07/2018

    שלום לך,
    ראשית, הצלחת לרדת ואני בטוחה שבזכות הפעילות הגופנית ארבעת הק"ג נראים הרבה יותר. אני מבינה את האכזבה. את משקיעה הרבה מאמץ ומרגישה שהתוצאות לא עומדות ביחס ישיר למאמץ.
    כדי לבדוק אם ניתן לזרז את הירידה, יש צורך לבדוק את התפריט שלך ולראות אם יש מקום לשיפור.
    בדקי אם את שותה מספיק, כ10-12 כוסות ביום.
    האם יש יותר מדי מלח בתפריט?
    וגם לחלוקת האוכל ותכנון ארוחות יש השפעה על הירידה.
    אולי כדאי שתיגשי לאיש מקצוע כדי לבדוק את האכילה.
    וכמובן, 4 ק"ג לא הולכים ברגל... תיהני מהתוצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו