סוכר עולה לאחר 3 חודשים ללא אכילת פחמימות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר עולה לאחר 3 חודשים ללא אכילת פחמימות
    רמי111
    03/09/2018

    אני בדיאטה קיטוגאנית - ללא פחמימות 1.יותר נכון עד 40 גרם פחמימות ביום 2. התחלתי להרזות ומה שקורה בבדיקות סוכר בדם הסוכר מגיע ל110 . 3. תזונה של 1800 קלוריות ביום עלים ירוקים,גבינה,בשר,ביצים 4. מדוע פתאום הסוכר משתולל למעלה ויורד אחרי כמה שעות ל-89 או 80 ? 5.בבדיקת קיטונים 1 עד 2 -כלומר נמצא במצב קיטוגניק 6.האם בהורדת שומן יש יציאה של רעלים /זיהומים וזה מעלה את הסוכר בדם כדי להתמודד עם רעלים ?

    6.אין לי סכרת קודמת או בעיית סוכר מודד כי אוכל תזונה ללא פחמימות /סוכר ומשום מה דווקא ללא פחמימות הסוכר בדם בשמיים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, רמי

    רחל גרנות
    04/09/2018

    שלום לך, זה רק מראה עד כמה התפריט שבחרת בו לא בריא. הגוף במצוקה ומנסה למצוא מקורות לסוכר, מקורות לאנרגיה.
    מציעה לך להתחיל להוסיף פחמימות לתפריט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא

    רמי111
    04/09/2018

    התזונה , מהנה ,אחראית טובה ואיכותית + משביעה

    אין קשר לתזונה מתברר שיש לי עודף רעלים בגוף שמרזה הגוף משחרר רעלים לדם שנשמרו בשומן .

    צריך תוספים שיתמכו בכבד הטיהור רעלים פאזה 1+2

    כדי להתמודד עם הרעלים הרבים הגוף מעלה אינסולין כדי לא לאבד משקל ולהיכסף לרעלים .

    פחמימות זה רעל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו