זה אוכלת הרבה ועולה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זה אוכלת הרבה ועולה במשקל
    שני אחותי 👄
    12/09/2018

    היי אני חייבת עזרה זה כבר ממש מטריף אותי אני כבר כמה זמן לא אוכלת כזה הרבה אני לא אחת שאוכלת עכשיו אוכל ממש בריא אבל אני לא אוכלת בכמויות ומה שהכי משגע שהייתי נגיד אוכלת בסיסיות של ה1000 -1300 הייתי עולה קילו ועוד קילו ועוד קילו בכולם זמן וזה באמת הרג אותי לא הבנתי למה כי באמת לא אכלתי יותר מדי שיש סיבה שאני יעלה במשקל ואני לא יודעת מה לעשות כבר אז זה יכול להיות שאני עולה כזה מהר אני חייבת לדעת מה לעשות איך להפסיק את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שני, שלום

    רחל גרנות
    13/09/2018

    שלום לך, זה אכן מתסכל מאוד. תפריט של 1000 עד 13000 קלוריות אמור להוריד במשקל ובוודאי לא להעלות.
    לא ברור לי למה את עולה בתפריט שכזה. אולי כדאי לפנות לאנדוקרינולוג ולבדוק את תיפקודי הבלוטה.
    בדקי גם אם התפריט שלך הוא באמת כל כך מעט קלוריות. האם יתכן ש"מתחבאות" קלוריות שאת לא מודעת להן. ואגב, אוכל בריא זה לא אומר שהוא דל קלוריות. בכף שמן , למשל, וגם בשמן זית יש 100 קלוריות וחלק מהאנשים שמים הרבה יותר "כי הרי שמן זית בריא".
    יתכן והבעיה כרגע היא בגלל שעשית דיאטות משוגעות בעבר והגוף זוכר לנו את זה ונכנס לחיסכון. זו הסיבה שאני תמיד אומרת למטופלים שלי להימנע מכל דבר דרסטי .
    יתכן והחלוקה של הארוחות לא נכונה, יתכן ואת לא שותה מספיק.
    כדאי לך אולי לגשת לייעוץ מקצועי ולמעקב .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו