אוכל מסודר אבל לא בריא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל מסודר אבל לא בריא
    זיו
    21/10/2018

    אני לא אוכל הרבה ג'אנק אלא בעיקר ארוחות מבושלות, אני אוכל בשעות מסודרות ולא מנשנש בין לבין, אני לא אוכל הרבה ירקות או פירות. האם זה תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל מסודר אבל לא בריא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכל מסודר אבל לא בריא תגובה חזרה

    שלומי כהן
    21/10/2018

    שלום רב זיו.

    שלום וברכה לך.

    ראשית זה שאתה לא אוכל ג'אנק אלא אלא אוכל אוכל ביתי וארוחות מבושלות קודם כל זה ממש יפה לפי דעתי ואתה צריך גם כן לפי דעתי לטפוח לעצמך על השכם כמו שאומרים.....וזה שאתה אוכל בשעות מסודרות ואני גם אוכל בשעות מסודרות ולא גאנ'ק זה יפה מאוד..לגבי אכילת ירקות ופירות אני חושב שאתה צריך לשלב בתפריט היומי שלך קצת פירות וירקות אומנם אני לא יודע אם אתה משמ אוהב אותם,לא יכולים להכריח בנאדם לאכול משהוא שהוא לא אוהב אם בכלל...אבל לפחות תנסה לפי דעתי כן לשלב בתפריט היומי פירות וירקות שייתנו לך יותר ויטמינים,מינרלים,נוגדי חמצון לגוף,הרבה ערכים תזונתיים לגוף,זהו אין לי יותר מה להוסיף......אני אומר שלפחות תנסה..זה הכל,לא מחייבים אותך או מכריחים אותך אבל תנסה....

    שיהיה לך בהצלחה וזה ממש יפה שאתה אוכל מסודר ולא אוכל ג'אנק פוד(אוכל מהיר למרות שמדי פעם אפשר וזה לא מזיק לבריאות).

    שיהיה לך המשך יום טוב זיו.

    שלומי כהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו