מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום דוקטור זקוקה לעזרתךממרוד לילי09/07/2011
שלום רב .עברתי ניתוח ראש בינואר 2011, להסרת מנינגיומה. בביקורת אין עדות לגידול שרידי אך בשל בעיות קוגניטיביות עייפות מוגברת בעיות זיכרון וריכוז, הופנתי על ידי המנתח לרופא תעסוקתי.יש לציין שאני עובדת 80% במשך 5 ימים בשבוע ברצוני לעבוד רק 4 ימים האם זה אפשרי ובכלל מה הן הזכויות שעומדות לרשותי.אני עובדת סוציאלית ואני נדרשת להגיש דוחות גם לבתי משפט עובדת במקצוע מזה 31 שנה באותו מקום עבודה.אשמח להתייחסות בתודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דוקטור זקוקה לעזרתך - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011איני יודע מהן זכויותייך. יש לפנות לרופא תעסוקתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר לתוצאות בבקשהעינב08/07/2011
שלום
אני בת 26 ואני סובלת ממיגרנות קשות שבעקבותן נשלחתי לעשום צילום מוח שבו נמצאו מוקדם בחלק הלבן. ואני סובלת מדלקותפרקים וחשש לבעיה בבלוטת התריס.
אני מצרפת את תוצאות הבדיקה האחרונה. תוכלו בבקשה להסביר לי אותן.
תודה רבה,
עינב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה נוספת
עינב08/07/2011
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר לתוצאות בבקשה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011אנא פני לרופא המשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה
עינב13/07/2011פניתי, הוא טען שאלו תוצאות שאינן חריגות, אך האם אתה חושב שעליי לפנות לחוות דעת נוספת? כדאי לפנות לרופא המתמחה בתחום מסוים?
חשובה לי התשובה כי כבר בעבר נאמר לי שאין כלום ולאחר בדיקות נוספות וחוות דעת נוספת נמצאו תשובות שונות אשר טיפול מקדים אולי היה מונע את החמרת המצב. ולכן אולי כדאי לפנות לרופא שזה התחום שהוא מתמחה בו?
תודה רבה,
עינב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת בבקשה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011ניתן לפנות גם לראומטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסבר לתוצאות בבקשה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011שאלותיך אינן בתחום התמחותי אנא פני לרופא המשפחה ולנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובת בדיקת MRIאבו שקארה אלי05/07/2011
שלום עשיתי לפני שבועיים בדיקת MRI וזה סיכום ישיבת ההדמיה
הבדיקה מדגימה מערכת החדרים הממוטטת. קשה להעיר מצב האקוודוקט. חללי הנוזלים מנוקזים היטב, בכל זאת האקוודוקט נראה סגור, ללא ארטיפקט זרימה,בפרוטוקול T2 מידסגיטלי.
יש האדרה-כסימן לניקוז יתר. מודגמים שינויי אות נרחבים בקורפוס קלוזום, ישנה הפרעה ציסטית קדמית שיתכן והיא מבנית,קוגניטלית.
אני בן 35 עם הידרוציפלוס מזה 11 שנים נותחתי ברמב"ם ויש לי שנט מסוג סופיזה.
בתשובת הMRI מ 22/6 לעומת MRI קודם מ 4/9/08
החדר הימני מורחב קלות. הרחבה בינונית של החדר השמאלי בולטת בעיקר באזור קרן הטמפורוקסיפיטלית השמאלית.החדר השלישי אינו מורחב. חדר רביעי ברוחב תקין.
קורפוס קלוסום אינו מודגם.
במיקום הקורפוס קלוסום מודגמים תהליכים ציסטיים מרובים.
החדרים מרוחקים אחד משני ונראים מתאימים לקונפיגורציה של חסר הקורפוס קלוסום. קו האמצע שמור.
מודגמים מוקדי אות מרובים היפראננסים בחומר הלבן הפריונטריקולרי עם היפראנטנסיות בולטת פריונטריקולרית והדקקות החומר הלבן.הדקקות הקורטקס בולטת יותר באספקט האחורי.הממצאים בחומר הלבן יכולים להתאים לשינויים ישנים המערבים חומר הלבן.אין לשלול מוקדים עקב שינויים דמיאלינטיבים?וסקולופטים?
לאחר הזרקת ח.נ. אין עדות לממצא האדרתי חריג.
מה משמעות הדברים?אבקש את חוות הדעת שלכם תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת בדיקת MRI - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011קשה לומר בלי לבדוק אותך ולהכיר את ההיסטוריה הרפואית. אנא פנה לנוירוכירורג המטפל ולנוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI בדחיפותשושי03/07/2011
שלום ,
מוסיפה את פיענוח ה- mri שעשיתי לאחרונה ומבקשת את עזרתכם בהבנתה.
ממצאי
אל אינטרה סלרי אשר מתבלט מעט סופרה סלרי, התהלי תהלי " הטורקי מוגדל בגי $ האוכ
אשר לא מתאדר T1 ! והיפראינטנסי ב T2 ! הומוגני ולא אחיד באותותיו ברובו היפואינטנסי ב
הקוורנוס סיינוס אבל לא חודר אליה " מתבלט קלות לכיוו ג פרט להיקפו לאחר גדוליניו
מרכיב בעיקרה אינטרה סלרי ומעט מאוד סופרה במראו לאדנומה היפופיזרית גדולה ע ומתאי
הטורקי. $ היפופיזה נצפית דחוקה לאחור באוכ ! סלרי, הכיאזמה איננה לחוצה. האדנו
על עצבי הראייה. & לח " אי
. " וציסטרנות בגודל תקי חריצי חדרי
וגזע המח. " של מח מוחו " מראה ואות תקי
ללא אזורי נזק או אפקט מסה. ללא מוקדי אות חריג בה
ללא האדרה חולנית.
.DWI ! לא נצפה אות חריג ב
. " במראה תקי הגדולי כלי הד
על הכיאזמה. & ציסטית גדולה אינטרה סלרית ברובה ללא לח ! : אדנומה היפופיזרית סמי סי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח MRI בדחיפות - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק05/07/2011התשובה שציטטת אינה מלאה ואינה מדויקת. יש לראות את הצילומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההממצאים
שושי05/07/2011אני רושמת שוב את הממצאים:
האוכף הטורקי מוגדל בגין תהליך אינטרה סלרי אשר מתבלט מעט סופרה סלרי, התהליך אל הומוגני ולא אחיד באותותיו ברובו היפואינטנסי ב- T2 והיפראינטנסי ב- T1 אשר לא מתאדר פרט להיקפו לאחר גדוליניום גם מתבלט קלות לכיוון הקוורנוס סיינוס אבל לא חודר אליהם ומתאים במראו לאדנומה היפופיזרית גדולה עם מרכיב בעיקרה אינטרה סלרי ומעט מאוד סופרה סלרי, הכיאזמה איננה לחוצה. האדנו-היפופיזה נצפית דחוקה לאחור באוכף טורקי. אין לחץ על עצבי הראייה.
חדרים חריצים וציסטרנות בגודל תקין.
מראה ואות תקין של מח מוחון וגזע המח.
ללא מוקדי אות חריג בהם ללא אזורי נזק או אפקט מסה. ללא האדרה חולנית. לא נצפה אות חריג ב- DWI כלי הדם הגדולים במראה תקין.
סיכום- אדנומה היפופיזרית סמי-ציסטית גדולה אינטרה סלרית ברובה ללא לחץ על הכיאזמה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גליובלסטומה GBMמירי03/07/2011
שלום,
האם ניתן לחיות זמן ממושך (שנים) עם גליובסטומה, מבלי להבחין
בקיומה? האם יתכן כי הגידול נוצר לפני שנים אך התפרץ רק לאחרונה?
האם מדובר בזן אלים הגדל ומתפתח מרגע היווצרו?
אצל שני שכניי (המתגוררים האחד מול השני באותה קומה, ורק קיר מפריד ביניהם) התגלתה המחלה, האחד נפטר לאחר מאבק בגידול לפני כ-3 שנים, והשכנה ממול כיום מתמודדת עם אותו סוג של גידול בראש.
צרוף המקרים נראה לי מוזר מאוד, וכאמא לילדים, שהאחד תינוק,
החלטתי לבדוק באם קיימים גורמים סביבתיים (קרינת סלולאר מהאנטנה שהותקנה במרחק 50מ' מהבניין שלנו, או לחילופין מקרינה של שדות חשמליים).
שני סוגי המדידות שבוצעו ע,י מודד מוסמך נתנו תוצאות תקינות! אילו עוד גורמים סביבתיים עשויים היו לגרום לדבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליובלסטומה GBM - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2011בדרך כלל מדובר בגידול פעיל שגדל מהר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח צילום סיטי עמוד שדרה מותניאלי02/07/2011
לד"ר שלום רב
אשמח מאוד לקבל התייחסותך לממצאים האלה בצילום סיטי עמוד שדרה מותני
l4-l5 לט אנולרי דיפוזי של הדיסקית שגורם ללחץ קל על השק הדוראלי .
l5 -s1 בקע אחורי מרכזי ימני פורמינלי של הדיסקית (protruded(
שגורם ללחץ על שורש העצב l5לחץ קל על קדמת השק הדוראלי.
האם הממצאים האלה מסוכנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח צילום סיטי עמוד שדרה מותני - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק02/07/2011חשובה הקליניקה והתלונות ולא הצילומים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIגליה01/07/2011
בת 25, כאבי ראש וסחורחורות. ביצעתי בדיקת MRI והתוצאה: מוקד אות נמוך בקוטר כ-5 מ"מ באזור המוחון פרא מדיאני משמאל ואזור גרעין הדנטר אשר מגיע עד קרבת דופן החדר ובאות מוגבר ב-T2 לא מכיל תוצרי פירוק של המוסידרין בתוכו, לא חיובי ב-DWI ואיננו מתאדר לאחר גדוליניום, פרט למוקד זה נצפית סריקה תקינה של מח, מוחון וגזע המוח.
סכום: אזור אות חריג במוחון משמאל - באבחנה מבדלת תהליך כגון המרטומה, גליומה מדרגה נמוכה - לא ניתן לקבוע מהות התהליק בבדיקה זו.
אנא - מה פירוש גליומה והמרטומה, מה עלי לעשות?
יש לציין כי לפני שש שנים היה לי את אותו ממצא ואמרו לי רק לעקוב אבל לא נאמר לי אז המרטומה או גליומה - מה זה? אנא אני פוחדת ומאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2011אנא פני לנוירוכירורג על מנת שיראה את ההדמיה ויחליט אם די במעקב רנטגני בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת VP SHANTדגנית30/06/2011
שלום רב,
רציתי לדעת מה הסיכונים הידועים והסבירות שלהם לניתוח להוצאת שנט מראשה של ילדה בת 5.5 שכבר שנתיים נמצא בגופה אבל סגור ולא בשימוש.
(עברה פיום לפני מס' חודשים)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת VP SHANT - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2011יש חשיבות למיקום הקטטר בתוך חדרי המח.
פני לנוירוכירורג ילדים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומהא30/06/2011
שלום אני בת 26 לאחר mri ראש נימצא אצלי קברנומה טמופרלית ימנית האם לנתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קברנומה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק03/07/2011ההחלטה על ניתוח היא לפי הקליניקה, הסטוריה של דימום, פרכוס, גודל ומיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות בראיהרועי30/06/2011
ד"ר שלום.
השאלה בקשר לאשה כבת 77. ברקע היפרכולסטרולמיה.
מזה מס' שנים סובלת מבעיות עיניים קשות. לפני כ-3 שנים עברה ארוע של אוטם ראש עצב הראיה של עין ימין (שלא על רקע דלקתי) עם פגיעה קשה בחדות ובשדה ראיה.תחתון. בעין השמאלית ארוע דומה של AION מלפני כ-20 שנה. בנוסף לכך החלה לסבול לפני כ-7 שנים ממחלת ניוון רשתית מקולרי AMD - שהיתה בשלב הרטוב בעין שמאלית ולפני כשנתיים הופיעה השלב הרטוב גם בעין ימין. קיבלה הזרקות רבות לזגוגית של אווסטין, כאחת לחודש (ל2 העיניים), אך הראייה נשארה ירודה.
בנוסף במסגרת הבירור לפני כ-3 שנים של האוטם נימצאה עדות למנינגיומה פרונטלית מימין של האולפקטורי גרוב בקוטר של כ-1.3 ס"מ עם בצקת מסביב. התהליך לא ערב את עצב הראיה. בזמנו הוערך שאין קשר בין המנינגיומה הזו לפגיעה בראייה. לא הייתה במעקב נוירוכירורגי מאז.
כעת לשאלה: מזה מס' חודשים מתארת הפרעה "חדשה" בראיה : היא רואה למשך מס' שניות כאילו "נדלק אור בהיר בצורת 2 ירח ועף" ההבזק הזה של האור בא באופן פתאומי, כולל בלילה, נמשך שניות ספורות ונעלם. זה די מבהיל אותה. היא אורמת שהתדירות של זה עלתה - מפעם במס' שבועות - וכיום קורה אפילו מס' פעמים ביום.
האם התיאור הנ"ל יכול אולי קשור למנינגיומה שגדלה ולוחצת על העצב?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות בראיה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011אנא פנה לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראש בעיתידניאל מטבריה28/06/2011
אהלן דוקטור יש לי שאלה
נכון שברגע שסוגרים את הפה אז יש 2 שרירים שפועלים בצדדים של הראש הבעיה היא שאצלי הם יותר מידי פועלים ויותר לי ראש כזה ביצה עכשיו יש מכון שזה כבר הרגל אצלי אז נוצר לי צורה מצחיקה בראש
הראש הולך בצורה מאוד מצחיקה ואני מעוניין לדעת אם אפשר לשנות או להקטין צורה בראש
אני בן 20
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראש בעיתי - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011יקירי שמח שאתה בריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומה במוחאמא28/06/2011
שלום רב,
בני בן ה-20 אובחן לאחרונה כסובל מקברנומה במוח, לפי פיענוח MRI מוח הקברנומה היא בקוטר של כ-2.5 ס"מ, והרופא המאבחן הסביר כי היא נמצאת סמוך לעצבים האחראים על התפקוד המוטורי של צד שמאל בגוף ודי קרוב לעצב הראייה.
הקברנומה דיממה בעבר לפי ה-MRI ולמרות שלא ידוע אם תדמם בעתיד הומלץ לנו על ניתוח מוח מונע.
שאלתי היא: האם יש דרך פחות פולשנית לטפל בקברנומה, כמו דרך כלי דם? אם כן, מה שם הפרוצדורה ומי המומחה הטוב והמנוסה ביותר בארץ לפרוצדורה מסוג זה?
מה היתרונות והחסרונות של ניתוח מוח לעומת צנטור שכזה?
תודה רבה מראש על התייחסותכם,
אמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קברנומה במוח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011אין טיפול פרט לניתוח או מעקב
פני לדר ספקטור או דר עטיה בהדסה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לנגעים ליטיים בגולגולתדור26/06/2011
בתוצאות צילום רנטגן של הגולגולת שנעשה עקב בליטה בקרקפת (של העצם) נכתב שנמצאו נגעים ליטיים מרובים. הדבר גרם לכך שעברתי בדיקות דם ושתן מתוך חשד ל-MM. בבדיקות לא נמצאו תוצאות חריגות. במסגרת הבדיקות עברתי גם סקירת פט-סי-טי שלא הראתה על קליטה. הועלה חשד לקליטה מוגברת בצד ימני קידמי של הגולגולת.
נשלחתי לבדיקת סיטי אותה עברתי אך עדיין לא התקבלו התוצאות וכן לבדיקת אמ-אר- אי, התור בעוד 3 חדשים. בדרך, גם נאמר לי שבפט-סי-טי נראה שאני סובלת מאטרופיה של מחצית הפנים - רקמות רכות וקשות.
למי אני יכולה לפנות לצורך קידום האיבחון? - לאיזה התמחות רפואית אני צריכה לפנות?אשמח לקבל המלצות על מומחה בעל ניסיון ויכולת להוציא אותי מהמצב המתסכל בו אני נמצאת.
בתודה מראש, דור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לנגעים ליטיים בגולגולת - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011יש לשקול ביופסיה מהתהליך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי ראשדניאלה26/06/2011
לאבי בן ה-83 פרקינסון
בחדר מיון עשו לו סיטי ראש בגלל נפילה:
אטרופיה. ממצא תופש מקום היפודנסי באונה פרונטלית השמאלית בקוטר 18 מ"מ על בסיס דוריאלי (מנגיומה מול תהל תופש מקום ראשוני) שינויים איסכמיים כרוניים. ככל הנראה מדובר במנגיומה
הומלץ על אם אר אי בהקדם
האם כדאי להטריד אדם עם פרקינסון קשה בבדיקת אם אר אי?
האם יש סיבה לדאגה?
האם מנגיומה מסוכנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי ראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mriגל24/06/2011
שלום .
עברתי בדיקת MRI של תעלות השמע בגלל ירידת שמיעה פתאומית ונמצא :
מוקד ציסטי לקרן הטמפורלית של החדר הימני חשוד ל- choroid fissure cyst
אבקש אם ניתן לקבל הסבר בשפת העם לתוצאות והאם יש קשר בין הממצאים לירידת השמיעה .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/06/2011קרוב לודאי שמדובר בממצא מקרי
יש להמשיך מעקב ע״י נוירוכירוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

