מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טריגמינל נוירולוגיהשושנה30/07/2011
הי
לפני כ 3 שנים עברתי עקירת שן בינה כלואה. במהלך העקירה, נפגע העצב המנדיבולרי
( בלסת התחתונה ). מאז אני סובלת מכאבים עזים באזור, שריפה, נימול , ועוד.
לפני כשנה, התחלתי להרגיש גם כאב מעל השפה העליונה מתחת לאף.
הכאבים אובחנו כ טריגמינל נוירולוגיה. לאחר ביצוע MRI ( שיצא תקין ) הרופאים חושבים שזה נובע מהפגיעה בעצב המנדיבולרי .
האם לדעתכם ייתכן הדבר , שהפגיעה בעצב אחד , תשפיע ותגרום לטריגמינל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טריגמינל נוירולוגיה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/07/2011רפואה אינה מדע מדויק והכל יכול להיות
הייתי פונה לדר צבי ישראל מהדסה ומתיעץ איתו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI מוח - אזור הסלה תקין עם בלוטה ברצפת הסלהפרופ` אייל יצחיאק28/07/2011
שלום רב .
אני בת 70 . ברקע סרטן השד . ביצעתי בדיקה בגלל ממצא בהיפופיזה.
MRI אוכף תורכי עם גדוליניום .
הודגמה מערכת חדרים סימטרית ותקינה כולל חדר רביעי .
חריצים וציסטרנות תקינות .
בסדרת דיפוזיה ללא עדות לאוטם טרי או לדימום.
קיימים מספר רב של מוקדים פתלוגים במעבר בין חומר לבן כביטוי למיקרואינפרקטים ישנים דו צדיים.
אזור הסלה תקין עם בלוטה ברצפת הסלה.
הסלה עמוקה וריקה ברובה.
עם גבעול בלוטה מוערך.
עם האדרה הומוגנית לאחר הזרקת גדוליניום.
ללא עדות לתהליך תופס מקום תוך או חוץ סלרי.
הכיזאמה תקינה ובמקומה.
סינוסים ורידיים תקנים.
התהליך הציסטי בחלק הקדמי של הסלה אינטרה סלרי ואינפרה סלרי וללא שינוי מבדיקה קודמת. כאשר הבלוטה עצמה ללא עדות לממצא פתולוגית .
מה המשמעות של "אזור הסלה תקין עם בלוטה ברצפת הסלה.
הסלה עמוקה וריקה ברובה.
עם גבעול בלוטה מוערך.
עם האדרה הומוגנית לאחר הזרקת גדוליניום."
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח MRI מוח - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק30/07/2011כדאי לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובת MRIרותי27/07/2011
בן משפחה שלי קיבל תשובת MRI:תהליך תופס מקום אינטרה דורלי בגובה L4 בעל אות פנימי, ציסטי ומעטפת דקה, בעל אות נמוך ב-T1 ובT2 דומה לחוט השדרה.
קיימת צביעה עזה במעטפת זו.
ממצא לוואי- מבנה היפראינטנסי בT2 בקוטר של 6 מ"מ באונה הימנית של הכבד וכנראה ציסטה בקוטר של 3 מ"מ בכליה הימנית.
האם אוכל לקבל הסבר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובת MRI - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011קשה לומר ללא בדיקת ההדמיה
אשמח לראותו במרפאתי בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםגלי25/07/2011
שלום רב,
לפני כ-6 שנים לערך תקפו אותי לראשונה כאבים בעין שמאל (יש לציין שלא חשתי כאבים בראש) הכאבים עברו אחרי שנטלתי רוקסט ומאז הם ממשיכים לתקוף אותי במשך 6 השנים האחרונות ונעים בין עין ימין לשמאל.
עשיתי בדיקות מקיפות של העיניים כולל לחץ עיני אם אני לא טועה וכל הבדיקות הנ"ל יצאו תקינות . בנוסף, פניתי גם לנוירולוג מטעם קופ"ח שקבע שמדובר במגרנות. מכיוון שלא הייתי שקטה נבדקתי גם אצל מנהל מח' ראש וכאב באחד מבתי החולים הגדולים בארץ וגם הוא עשה לי את הבדיקות הבסיסיות (לעמוד וללכת ישר , בדחקת רפלקסיים, אמר לי לחייך כדי לבדוק את הפנים שלי ) הוא קבע שמדובר במגרנה שמקורה בשריר צוואר שכאשר לא ישנים נכון או טוב הוא מקרין כאב לעין. כטיפול הוא המליץ להשתמש בסומטרידקס
בשנה האחרונה כאבים אלו תוקפים אותי בשכיחות גבוהה יותר (אחת לשבוע וחצי שבועיים, לפעמיים גם קצת יותר משבועיים).וכל התקף כזה "משתק" אותי למשל 3 או 4 ימים. נגשתי שוב לנוירולוג והוא החליף לי את הכדורים לריזלט.חשוב לי ציין, שההתקפים מגיעים גם בימי מחזור וגם בתק' ללא מחזור ושהם מלווים לעיתים בהקאות (אם הכאבים נמשכים זמן רב).
* שני הנוירולוגים שביקרתי מהם לא המליצו על סי.טי. ואפילו אמרו שלא צריך.
אני מאוד חוששת, האם יכול להיות שמדובר באיזשהו גידול במוח שגורם לכאבים הללו ? הנוירולוגים די שללו את האופציה הזאת וקראו לזה כאב סימפטומטי.
אודה לכם באם תוכלו להשיב לשאלותי ולהפיג מעט מחששותי הדבר מדיר שינה מעיני ואני מאוד מודאגת . האם יש בדיקות נוספות שאפשר לעשות?
תודה,
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011נא לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קברנומהליאת25/07/2011
שלום יש לי קברנומה באונה השמאלית הפנו אותי לfmri של המוח אני לפני ניתוח רציתי לדעת מה אומרת הבדיקה והאם ניתן לנתח ומבלי לפגוע באזורים חיונים זה מה שנירשם בסיכום של הבדיקה תודה.
נצפתה פעילות שפתית ערה עם דומננטיות שמאלית באזורי שפה קדמיים ואחוריים
הודגמו אקטיבציות שפתיות באזור sts השמאלי.גובלות בחלקו העליון של הנגע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קברנומה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011חייבים לראות את הבדיקה עצמה ולא רק את הפיענוח
כנראה שיש להינתח אצל מנתח שיודע לנתח כשהחולה ער
פנה לדר יגאל שושן בהדסה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה
א28/07/2011אני אפנה לרופא זה אך השאלה שלי האםלפי סיכום הבדיקה יש גישה לנתח? או שהקברנומה נימצאת במקום ממש מסוכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקברנומה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011כמו שכתבתי חייבים לראות את הבדיקה עצמה כדי לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חדים בצד ימיןאלי21/07/2011
שלום רב!
בשלושה ימים האחרונים אני סובל מכאבי ראש חדים בצד ימין של הראש מאחורה (אני שותה הרבה ואוכל באופן נורמלי).
בכל פעם שאני מתכופף או מוריד את הראש יש מן תחושה של כובד וכאב.
שתיתי אקמול מספר פעמים אך עדיין הכאב ישנו.
ממה כאב זה יכול לנבוע? האם עליי לבדוק זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש חדים בצד ימין - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011נא לפנות לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRI לאחר אירוע מוחישושי21/07/2011
אני רושמת שוב את הממצאים:
האוכף הטורקי מוגדל בגין תהליך אינטרה סלרי אשר מתבלט מעט סופרה סלרי, התהליך אל הומוגני ולא אחיד באותותיו ברובו היפואינטנסי ב- T2 והיפראינטנסי ב- T1 אשר לא מתאדר פרט להיקפו לאחר גדוליניום גם מתבלט קלות לכיוון הקוורנוס סיינוס אבל לא חודר אליהם ומתאים במראו לאדנומה היפופיזרית גדולה עם מרכיב בעיקרה אינטרה סלרי ומעט מאוד סופרה סלרי, הכיאזמה איננה לחוצה. האדנו-היפופיזה נצפית דחוקה לאחור באוכף טורקי. אין לחץ על עצבי הראייה.
חדרים חריצים וציסטרנות בגודל תקין.
מראה ואות תקין של מח מוחון וגזע המח.
ללא מוקדי אות חריג בהם ללא אזורי נזק או אפקט מסה. ללא האדרה חולנית. לא נצפה אות חריג ב- DWI כלי הדם הגדולים במראה תקין.
סיכום- אדנומה היפופיזרית סמי-ציסטית גדולה אינטרה סלרית ברובה ללא לחץ על הכיאזמה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI לאחר אירוע מוחי - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011יש לעבור הערכת אנדוקרינולו ונוירוכירורג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלת ראשtony18/07/2011
שלום רב!
אני רופא במקצועי , בן 41, בריא ורציתי לשאול דווקא שאלה לגבי..-
שלשום החלקתי על הרצפה , נפלתי ונחבלתי בראש חבלה די רצינית . ללא איבוד הכרה אך היתי די מטושטש מספר שניות . לאחר מכן הופיע כמובן נפיחות במקום החבלה (קודקוד שמאל ) ויחד איתו התפתח כאב ראש אך בצד הנגדי לחבלה (צד פריאטלי ימין) . מאז כאב זה מלווה אותי כל הזמן . אין שום תלונה או סימן נוירולוגי בבדיקה , לא בחילה ולא סחרחורת אך כאבי הראש בצד הנגדי למכה ממשיך . אין כאב צואר ואין החמרה בהנעת הצואר . כן יש החמרת הכאב בvalsalva כמו שעול , התעטשות, הרמת משא . שאלתי - האם יש לי סיבה לדאוג ולעשות בירור (דימום? ) או שזה התפתחות סבירה של סוג זה של חבלה ועם קצת NSAIDS יעבור ?
בכבוד רב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלת ראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2011במידה והכאב ממוקד ומתגבר במגע הייתי מציע להמשיך במעקב בלבד.
במידה והכאב הולך ומתגבר ובמיוחד אם מלווה בשינוי במצב ההכרה, הפרעה בשפה, בחילות והקאה וכו' הייתי שוקל ביצוע CT* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה בראששגיב18/07/2011
שלום, נפגעתי בראשי כתוצאה מנפילה מגובה לפני כחודש והיה לי שבר בבסיס הגולגולת, בעקבות הנפילה אושפזתי בביהח,עברתי שלושה סיטי,הראשון והשני בהפרש של חמש שעות והשלישי לפני השחרור מביהח,ארבעה ימים אחרי אישפוזי.
הסיטי האחרון שעשיתי העלה את הממצאים הבאים:קונטוזיה מוחית פרונטלית דו צדדית,יותר משמאל. ושבר מרוסק טמפורלי ומסטואידלי ימני עם פרגמנטים מרובים המנותקים מהעצם ומלאות בתאי המסטואיד הקדמיים הימניים. השבר מערב גם את העצם הטמפורלית הימנית עם קומפרסיה של פרגמנט גרמי המנותקת משאר העצם.זה סיכום ממצאי הסיטי ראש הרביעי שביצעו לי.כיום,חודש אחרי הפגיעה אני סובל מסחרחורות,לא שומע באוזן ימין וכן אבד לי חוש הריח. מה בעצם אומרים הממצאים האלו?מה משך ההחלמה מפגיעה שכזו,לאור הממצאים האלו? האם יתכן שיש מקום להתערבות כלשהיא?מה מומלץ לעשות כעת?איך לשפר מצבי?
כמו כן רציתי לשאול האם יש סיכוי שאחזור לשמוע באוזן ימין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בראש - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק20/07/2011יש לפנות לרופא א.א.ג על מנת שיבדוק ויטפל לפי צורך. פרט לכך אנא פנה לדר' גיא רוזנטל שהינו מומחה לטראומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול מקרואדינומהיהונתן16/07/2011
שלום רב אני בן 24 לפני 7 שנים נתגלה אצלי גידול בשם מקרואדינומה{מפריש פרולקטיין גבוה] 1800 ערך. אני מטופל עם כדורים על מנת להקטין את הגידול לשם ביצוע הניתוח ככל הנראה . יש לי בעיה עם הזיקפה הבנתי שזה מהפרולקטין. יש לי 3 שאלות:
1- האם לאחר הניתוח שיסריו את רוב הגידול הבעיות יפתרו.
2- האם לאחר הניתוח ההורמונים יעלו לי בגוף כיוון שעד עכשיו התפתחותי נחלשה מעט
3- באיזה שיטה מבוצע ניתוח כזה?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול מקרואדינומה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק18/07/2011לגידול מסוג זה ישנן מספר גישות ניתוחיות שמותאמות למבנה הגידול ולכל אחת מהן ההשלכות שלה. יש לשאול שאלות אלו את המנתח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחיקרן11/07/2011
דודי בן 49 , לפני 8 ימים היה לו אירוע מוחי ואז נאמר לנו שיש פגיעה חמורה מאוד בהימספרה השמאלית ואז הוגדר מצבו כקשה מאוד. אחרי יומיים חלה התדרדרות במצבו והוא כרגע נמצא בקומה עמוקה , מונשם , אינו פוקח עיניים , אישונים מוגדלים ואינם מגיבים לאור , GCS=3 , אין תגובה לגירוי מכאיב , ומצבו מוגדר כאנוש. הרופאים ציינו שיש פגיעה בגזע המוח ואין מה לעשות.
האם יש בכלל סיכוי שיצא מזה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011לצערי נראה שמצבו קשה מאוד ולפי תאורך קרוב לודאי שבלתי הפיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצא MRI לאחר ארוע מוחי- למה דולג?לודה11/07/2011
שלום,
סיכום שקיבלנו מרופא לאחר ארוע מוחי קל אצל אמא שלי:
בוצע MRI שהראה נגעים רבים בחומר הלבן ונגע ציסטי פרונטלי מימין אשר באבחנה מבדלת - של אנגיופתיה או תהליך נאופלסט, שינויין איסכמיים ובסבירות נמוכה דמיילינטיב.
הרופא קבע לעשות דיקור מותני לבדיקת ציטולוגיה ובדיקת MRI נוספת לאחר כ 3 חודשים.
כמה שאלות : האם אתה יכול להסביר את חשש הרופאים בשפה פשוטה יותר ?
הדיקור נקבע לעוד חודש , האם יש צורך לנסות להקדים את הבדיקה? מה הדחיפות?
אמי נורא נלחצה מרעיון הבדיקה ושיש משהו במוח ,האם יש פה חשש אמיתי ?
המון תודה מראש,
לודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצא MRI לאחר ארוע מוחי- למה דולג? - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011לא ברור לרופאך האם מדובר בשינויים על רקע פגיעה בכלי דם, דלקת או גידול מוחי ולכן כל הברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנטגלית10/07/2011
שלום רב, לבני בן ה-11 הותקן שנט בגיל 4 חוד'. נמצא במעקב ועד היום הכל תקין (טפו טפו טפו....) הכל בסדר למעט כאבי ראש חזקים בעיקר בעונות מעבר.
שאלתי היא: כיון שהגיע לגיל שבו הוא יכול ורוצה לעלות למתקנים "מסוכנים" בלונה פארק כגון רכבות הרים, באנג'י וכו' האם יש איזשוהי סכנה בדבר או איסור?
אודה לתשובתך תודה, גלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שנט - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011לדעתי אין סכנה אבל יש להתייעץ עם נוירוכירורג ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאותבדיקהמיכל10/07/2011
שלום ד"ר.
בת 37, לאחר ביצוע מריי מוח ,
אשמח להסבר:
יש מספר מוקדים לא ספציפפים בחומר הלבן היכולים לבטא שינויים מיקרואנגיופתיים ואשר אינם תומכים לתהליך דמיאלנטיבי
אין רואים אוטם חריף או קורטיקלי
הבדיקה אינה ללא שינוי ניכר מלפני כשנה
יש עיבוי האדרתי קל של הטנטוריום מימין , מתאים לוריד דורלי, קשה לשלול בוודאות מניגיומהשטוחהאם כי המראה אינו תומך.
מה המשמעות של התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאותבדיקה - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011משמעות התוצאות שקרוב לודאי ויש יתר לחץ דם שאינו מאוזן וגורם נזק לכלי הדם הקטנים במח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי
מיכל15/07/2011תודה על תשובתך.
שכחתי לציין שאני בת 37 ולעולם לא סבלתי מיתר לחץ דם , לחץ הדם הממוצע שלי
120 .70 , לאן עליי לפנות עם התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי - תגובה
פרופ` אייל יצחיאק28/07/2011לדעתי לנוירולוג שמטפל בשבץ
דר רונן לקר בהדסה יכול להתאים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאותבדיקהמיכל10/07/2011
שלום ד"ר.
בת 37, לאחר ביצוע מריי מוח ,
אשמח להסבר:
יש מספר מוקדים לא ספציפפים בחומר הלבן היכולים לבטא שינויים מיקרואנגיופתיים ואשר אינם תומכים לתהליך דמיאלנטיבי
אין רואים אוטם חריף או קורטיקלי
הבדיקה אינה ללא שינוי ניכר מלפני כשנה
יש עיבוי האדרתי קל של הטנטוריום מימין , מתאים לוריד דורלי, קשה לשלול בוודאות מניגיומהשטוחהאם כי המראה אינו תומך.
מה המשמעות של התוצאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אייל יצחיאק13/07/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_נוירולוגיה_שבץ_מוחי_אירוע_מוחי' id=link]נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

