בן שנה וחצי לא מדבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי לא מדבר
    אמא מודאגת
    22/08/2011

    בני בן שנה וחצי...
    יש לו אוצר מילים מאוד בסיסי של משהו כמו 5 מילים (אבא, אמא, אמאמ- אוכל, מים, את זה...) את המילים הללו התחיל להגיד בגיל מאוחר (שנה וחודשיים)
    הוא לא משלים מילים, לא חוזר אחרי,לא עושה קולות של חיות (חוץ מברווז)
    הוא בסך הכל נראה שמבין דברים (תכניס לקופסא, תביא לאבא, בוא לאכול וכו....)
    הוא מאוד אוהב לשחק עם אחיו, מאוד צוחק בחברתו, הם רצים משתוללים,הוא מאושר שהוא מקבל את תשומת לב אחיו.
    מגיב לשמו ברוב המקרים ,
    מזהה בספר תמונות 20 דמויות בערך (חיות ,פרח, ענן וכו...) אני שואלת איפה חתול והוא מצביע...
    יודע לשחק עם לגו למשל, יודע לצייר, נראה שמבין משחקים.
    הוא ילד שובב, בודק גבולות וכשעושה משהו שאסור הוא מסתכל בחיוך ממזרי....
    הוא מצביע על מה שהוא רוצה (התחיל להצביע מאוחר לקראת גיל שנה וחודשיים)
    אבל פשוט לא נראה שאי פעם יתחיל לדבר..... הוא אפילו לא בכיוון.
    כשאני מנסה שהוא יחזור אחרי או משהו כזה הוא מתעצבן ובורח וכל וזה קורה כל פעם שאני מנסה חעבוד איתו קצת
    כמה מודאגת אני צריכה להיות? מה לעשות?
    אני מיואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחצי לא מדבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי לא מדבר - תגובה

    מיכל בר-נס
    22/08/2011

    היי,
    אין צורך להיות מיואשת. לא כל הילדים מדברים בגיל הזה, הבן שלך כן אומר מספר מילים, ומבין הוראות.
    אני ממליצה לשלול בעית שמיעה-כלומר לעשות בדיקת שמיעה ליתר ביטחון.
    כמו שנראה לי זה לא מצב בעייתי, תני לו עוד כמה חודשים ואז אם אין שנוי את יכןה לפנות למרכז להתפתחות הילד.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו