איבוד' יכולת הדיבור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איבוד' יכולת הדיבור
    תמר
    26/09/2011

    שלום,
    בני בן שלוש ושמונה חודשים. מתוק, אנרגטי, חכם לגילו, ... מקסים. מזה זמן ששמתי לב שלפעמים הוא לא מצליח לדבר. אחרי שהוא מתעורר מהשינה למשל, הוא ממלמל מלמולים בלתי מובנים, או כשהוא בוכה חזק.. לוקח לו זמן להירגע ואז זה מסתדר. אתמול הרגעתי אותו לאחר שהבחנתי בכך, הוא שב לדבר ושאלתי אותו למה הוא לא דיבר קודן לכן, והוא אמר לי שהמילים היו בבטן והוא לא יכל להוציא אותן. עלי לציין שלפני שנה וקצת נולדה לו אחות.. היתה תקופה שהוא ניסה לדבר כמוה..דיבור תינוקות.. אולי זה השפיע? או שזה מצביע על משהו אחר? זה די מדאיג...
    תודה רבה מראש,
    תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבוד' יכולת הדיבור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איבוד' יכולת הדיבור - תגובה

    27/09/2011

    תמר שלום,
    קשה להבין בדיוק מתוך תיאורך, מה התופעה: האם זה רק הפרעה בדיבור ? האם יש תופעות נוספות באותו זמן ? האם זה רק בהתעוררות משינה, או גם בזמנים אחרים במשך היום ?.
    אני מציעה לך לשתף את רופא הילדים, ואולי הוא יפנה אותך לנוירולוג-ילדים לבדיקה והתייעצות.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו