התלבטות לגבי בחירת גן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי בחירת גן
    אלה
    08/10/2011

    שלום רב וחג שמח!
    בני הינו בן שנתיים. ילד מאוד מפותח.
    כבר שנה הוא נמצא במסגרת משפחתון. הוא מאוד אוהב את המקום, ואת הגננת. והגננת מאוד אוהבת אותו. אנו מאוד מרוצים מהגן.
    בשנה שעברה במשפחתון היום 7 ילדים. חלקם גדולים מבני וחלקם קטנים ממנו.הוא למד המון מילדים הגדולים.
    השנה כל הילדים הגדולים עזבו את הגן והצטרפו אליו ילדים קטנים. כולם קטנים יותר מבני. אף אחד מהם עדיין לא מדבר (יש 2 ילדים בגין שנה וחצי שיודעים אולי כמה מילים בודדות ועוד 3 תינוקות) וזה כאשר בני מדבר כבר משפטים של כמה מילים.
    עכשיו אנו שוקלים האם להעביר את הבן שלנו לגן בו הילדים יהיו בגילו ואיתם הוא יוכל לגדול ולהתפתח, אבל יהיו יותר מ-10 ילדים בקבוצה. או להשאיר עד סוף השנה במשפחתון בו הוא מקבל הרבה יחס ואהבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי בחירת גן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגבי בחירת גן - תגובה

    09/10/2011

    אלה שלום,
    אין לי תשובות חד-משמעיות לשאלות כאלה, כיוון שזה תלוי בהרבה גורמים שבגן, תלוי בילד, ועוד.
    מבחינה עקרונית, חשוב שהילד יהיה במסגרת עם בני גילו, כדי שיוכל לחקות אותם וללמוד מהם. הסביבה החברתית מאד חשובה להתפתחות הילד.
    מאידך, חשוב גם שתהייה לו גננת חמה ואוהבת.
    כמו כן, חשובה הנוחות שלכם מבחינת המרחק לגן וכד'.
    מאחלת לכם החלטה מוצלחת !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו