מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תאורתית - עד איזה גיל אפשר לגבוה?גל31/10/2011
טוב אני כבר לא ילד, אבל נראה לי שזה המקום הכי מתאים לשאול את השאלות שלי.
1. עד איזה גיל אפשר לגבוה? אפילו במקרים היותר קיצוניים? כי אני הייתי בגיל 15 פחות או יותר גובה 185(אני לא בטוח מה היה הגובה המדוייק שלי בגיל 15), פעם אחרונה שמדדתי את עצמי היה בגיל 23 ומצאתי שאני 187, ועכשיו שאני בן 25 מדדתי את עצמי פעם ומצאתי שאני 188.
האם יכול להיות שגבהתי בכמה סנטימטרים נוספים בשנים האחרונות?
אציין שאני מקפיד למדוד את עצמי בבוקר שאני רק מתעורר.
אני לוקח חפץ ארוך ושטוח(כמו ספר רק יותר גדול ומסיבי, כי זה יותר נוח, ולכן סיכוי קטן יותר שאעשה טעות), מצמיד אותו לקוקוד, עומד מול הקיר שאני זקוף לגמרי, ואז מצמיד את החפץ לקיר, שעליו כבר ציירתי סימונים עוד לפני המדידה.
אני רואה לאיזה סימון החפץ שעל קוקוד ראשי נצמד, וכך אני יודע מה גובהי.
2. האם השמנת יתר בגיל ההבגרות והצמיחה, עלולה לפגוע בגדילה?
3. אני בכל זאת לא סומך על המדידות שאני עושה בבית, האם יש מקום מקצועי שבו אני יכול למדוד את הגובה שלי, אפילו תמורת תשלום? רק שיהיה מקצועי, אמין ומדוייק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאורתית - עד איזה גיל אפשר לגבוה? - תגובה
31/10/2011יוני שלום,
עיקר הגדילה נעשית עד השגת הבגרות המינית, אך גם אח"כ יש "גדילה זוחלת" = צמיחה איטית של ס"מ לשנה, יש אומרים עד גיל 25.
אינני מכירה מקום שבו נערכת "מדידת אורך מדעית". מאחר שאתה בגובה מכובד, אינני רואה סיבה מדוע אתה עסוק בכך.
העיקר שתצליח, ותהייה שבע-רצון מעצמך.
כל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה אני צריך לעשות בשביל לגבוה? עזרה
מישל18/12/2015שלום, אשמח לעזרה! אני באפריל הקרוב אהיה בן 23, ואני כרגע גובה 1.67. אני מוכן לעשות הכל בשביל לגבוה לפחות עוד 5 סמ׳ אני ממש מבועס שכל האנשים סבבי גבוהים,
האם יש מצב לגבוה בגילי?
עד איזה גיל אפשר עוד לגבוה? ובכמה סמ׳?
האם יש משהו מסוים שצריך לעשות בשביל לגבוה?
מאכל/או כל דבר אחר?
הבנתי שעד גיל 25 גבוהים, זה נכון?
בבקשה אשמח לעזרה ויעוץ מימכם!
תודה רבהההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)