תאורתית - עד איזה גיל אפשר לגבוה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאורתית - עד איזה גיל אפשר לגבוה?
    גל
    31/10/2011

    טוב אני כבר לא ילד, אבל נראה לי שזה המקום הכי מתאים לשאול את השאלות שלי.
    1. עד איזה גיל אפשר לגבוה? אפילו במקרים היותר קיצוניים? כי אני הייתי בגיל 15 פחות או יותר גובה 185(אני לא בטוח מה היה הגובה המדוייק שלי בגיל 15), פעם אחרונה שמדדתי את עצמי היה בגיל 23 ומצאתי שאני 187, ועכשיו שאני בן 25 מדדתי את עצמי פעם ומצאתי שאני 188.
    האם יכול להיות שגבהתי בכמה סנטימטרים נוספים בשנים האחרונות?
    אציין שאני מקפיד למדוד את עצמי בבוקר שאני רק מתעורר.
    אני לוקח חפץ ארוך ושטוח(כמו ספר רק יותר גדול ומסיבי, כי זה יותר נוח, ולכן סיכוי קטן יותר שאעשה טעות), מצמיד אותו לקוקוד, עומד מול הקיר שאני זקוף לגמרי, ואז מצמיד את החפץ לקיר, שעליו כבר ציירתי סימונים עוד לפני המדידה.
    אני רואה לאיזה סימון החפץ שעל קוקוד ראשי נצמד, וכך אני יודע מה גובהי.
    2. האם השמנת יתר בגיל ההבגרות והצמיחה, עלולה לפגוע בגדילה?
    3. אני בכל זאת לא סומך על המדידות שאני עושה בבית, האם יש מקום מקצועי שבו אני יכול למדוד את הגובה שלי, אפילו תמורת תשלום? רק שיהיה מקצועי, אמין ומדוייק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאורתית - עד איזה גיל אפשר לגבוה? - תגובה

    31/10/2011

    יוני שלום,
    עיקר הגדילה נעשית עד השגת הבגרות המינית, אך גם אח"כ יש "גדילה זוחלת" = צמיחה איטית של ס"מ לשנה, יש אומרים עד גיל 25.
    אינני מכירה מקום שבו נערכת "מדידת אורך מדעית". מאחר שאתה בגובה מכובד, אינני רואה סיבה מדוע אתה עסוק בכך.
    העיקר שתצליח, ותהייה שבע-רצון מעצמך.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אני צריך לעשות בשביל לגבוה? עזרה

    מישל
    18/12/2015

    שלום, אשמח לעזרה! אני באפריל הקרוב אהיה בן 23, ואני כרגע גובה 1.67. אני מוכן לעשות הכל בשביל לגבוה לפחות עוד 5 סמ׳ אני ממש מבועס שכל האנשים סבבי גבוהים,
    האם יש מצב לגבוה בגילי?
    עד איזה גיל אפשר עוד לגבוה? ובכמה סמ׳?
    האם יש משהו מסוים שצריך לעשות בשביל לגבוה?
    מאכל/או כל דבר אחר?
    הבנתי שעד גיל 25 גבוהים, זה נכון?


    בבקשה אשמח לעזרה ויעוץ מימכם!
    תודה רבהההה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו