בת 3 וחצי עם עיכוב התפתחותי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 3 וחצי עם עיכוב התפתחותי?
    מיקי
    23/11/2011

    לאחרונה פגשתי זוג חברים שיש להם ילדה בת 3 וחצי. הילדה לא אוכלת מוצקים אלא רק אוכל טחון או מרוסק. היא מריירת כל הזמן. ההתפתחות השפתית שלה מאד מוגבלת. היא מחברת מילים אבל התחביר לוקה ויש לה גם שפה שנראית לי דלה לגילה, במיוחד בהשוואה לילדים אחרים בגילה או אפילו צעירים יותר שאני מכירה. היא מחייכת בחביבות אבל לא יוצרת ממש קשר עם אנשים חוץ מהוריה והסבתא שמטפלת בה יום-יום. היא גם הולכת מוזר. לדברי ההורים הם התייעצו עם רופאת הילדים שלהם שאמרה שהכל בסדר. האם יש מקום לבירור? ואם כן לאן כדאי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 3 וחצי עם עיכוב התפתחותי? - תגובה

    23/11/2011

    מיקי שלום,
    מנסיוני, לא נכון להתערב בהתנהלות של הורים אחרים, כיוון שאף פעם איננו יודעים מה באמת קורה, וכמה ההורים מוכנים לשתף. למרות הדאגה, עדיף לסמוך עליהם שהם עושים את מה שצריך, ואין צורך לייעץ להם.
    בהחלט ייתכן, שהם יודעים שהילדה לא בסדר, וכנראה היא מטופלת, אבל אינם רוצים לשתף בכך אחרים.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו