כמעט בן 4

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמעט בן 4
    רחל
    18/01/2012

    שלום רב!
    יש לי ילד מקסים עוד 3 חודשיים בן 4 ילד חכם ונבון סקרן שאול המון שאולות וקולט במהרה את התשובות הוא יודע לדבר בשפה מאוד גבוהה וששואלים אותו לעניין עונה לעניין כל הסביבה אומרת שהוא גאון אני חושבת שהוא מקסים...
    לפני כמה ימים הגננת עשתה לנו (בגן עיריה ) פגישת הורים וסיפרה לי על הילד שהוא חכם ונבון אבל אמרה שיש לו כמה בעיות כמו שהוא עדיין לא רושם את השם שלו (הוא יודעת לקרוא את האתויות ומכירה כבר את כל המספרים יודע לספור לבד דברים עד מספר 30 ) האם ילד בגיל זה צריך לדעת לרשום שם ? לדעת לרשום מספרים עד 10 זה ילד ראשון שלי ואין לי עדיין ניסיון תודה מראששששש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמעט בן 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמעט בן 4 - תגובה

    19/01/2012

    רחל שלום,
    סליחה, אבל הייתי מפנה את הגננת לספר על התפתחות הילד, כדי שתראה שילד לפני גיל 4 אינו אמור כלל לדעת את מה שהגננת הזו מצפה ממנו. זה בהחלט מוגזם !
    אינני רואה שום סיבה לדאגה, או להתערבות כלשהו עם הילד.
    הניחו לו, הוא בוודאי ילמד כל מה שצריך, כשיגיע הזמן הנכון.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו