גיל המרד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל המרד
    ש
    21/03/2013

    שלום לך, תודה רבה על התשובות היפות והעוזרות בפורום!
    רציתי לספר לך את הבעיה שלי, אני ממש שבורה! יש לי ילד מקסים בן שנתיים כמעט וחצי, הוא חמוד וחכם וחייכן ושמח.. הבעיה היא שבזמן האחרון הוא מתחיל להגיד לי "אמא פויה אמא פויה" על כל כך הרבה דברים, לומר את האמת?זה פוגע בי :( אנ משקיעה בשבילו כ"כ הרבה, ואז אני פויה.. אני אומרת לו שאסור להגיד לאמא פויה ושיבקש סליחה- והוא ל-א אומר! הוא מתקש ואני נכנסת איתו לתסבוכת.. קשה לי מד עם זה ובפרט מלחיץ אותי שהוא לא יידע לומר סליחה גם כשיגדל וייהפך לעקשן גדול עוד יותר.. אני מחבקת אותו ואומרת לו אני אוהבת אותך, אתה יכול לומר סליחה? לא אומר.. אני מתוסכלת.. נדרשים לי המון המון כוחות נפש (שאין לי) בשביל לצאת מכל סבך כזה..
    בבקשהההה תעזרי לי, תגידי לי טיפים ומה לעשות.. אני יודעת שאני לא בסדר!
    תודה רבה לך מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל המרד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל המרד - תגובה

    21/03/2013

    אמא יקרה שלום,
    כפי שאת מבינה בעצמך, זה גיל המרד, ובתוכו הילד בודק, עד איפה אמא יכולה לסלוח לו גם כשהוא ילד רע. גם אם זה פוגע בך, אני מציעה לך לא לקחת ברצינות דיבורים של ילד בן שנתיים, ובוודאי לא להיעלב. ברור שהוא אוהב אותך, ומעריך אותך, ותלוי בך, וזו אמירה שהילד אולי אפילו לא מבין. מותר לך לכעוס, ולומר שאסור לדבר כך, ואת יכולה בתגובה להתעלם ממנו לתקופת מה (כחצי שעה), כדי שיראה שאת כועסת. ובעיקר - זו תקופה שחולפת. סבלנות.
    כל טוב, חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו