בעיה רגשית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה רגשית
    עופר
    19/03/2008

    בני בן חמש וחצי נמצא בגן חובה, לפי דברי הגננת מבחינה התפתחותית הוא מתאים לגילו ואין שום בעיה, הבעיה יותר רגשית וזה מתבטא בבכי והתפרצות כאשר ילד עושה לו פרצוף או במצב שבטעות ילד עבר לידו ונתן לו מכה או כאשר הוא בונה או מצייר ואומרים לו שזה לא יפה,אני חבר קופ"ח מכבי והרופא טוען שאיני יכול לקבל עזרה ממכבי כי הבעיה לא מוטורית או שכלית, האם תוכל להנחות אותי איך לטפל בבעיה זו ואיך כן אוכל לקבל עזרה ממכבי, כי כל טיפול פרטי שבדקתי דורש הוצאה כספית לא מבוטלת, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה רגשית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכי בגן

    ד''ר יורם זנדהאוז
    19/03/2008

    שלום וברכה,

    קודם כל, ניתן להתייעץ בפסיכולוג/ית הגן מטעם ה-שפ"ח העירוני (שירות פסיכולוגי חינוכי). שנית, אם הילד נולד בסוף השנתון, יתכן ויש חוסר בשלות רגשית. בנוסף, צריך לבדוק קיומם של גורמי סטרס אפשריים. במידה ויש צורך בטיפול , אפשר לנסות להעזר בטיפול רגשי בהבעה, יצירה, אמנות, בעלי חיים או רכיבה טיפולית דרך הבטוח המשלים לאחר הערכה ראשונית במכון להתפתחות הילד. ישנם גם פסיכולוגים בהסדר, בספר המטפלים של קופת החולים,אם יש צורך בכך.

    ברכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו