הרגלי שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגלי שינה
    תמר
    15/04/2008

    שלום,
    בני בן שנה וארבעה חודשים ואינו ישן לילה שלם לבדו. הוא לא נקשר לשום אובייקט (ניסינו דובי, בובה, חיתול, חולצה של אבא ועוד), לא מוצץ אצבע ולא אוהב מוצץ. כאשר היה בן תשעה חודשים הוא ישן לילה שלם לתקופה קצרה, ואז חלה קצת והפסיק. עד לפני כחודשיים הוא היה נרדם לבדו במיטה, שותה מהבקבוק ואז עוזב אותו, מתהפך לצד ונרדם לבד, אבל שוב חלה ומאז הוא לא נרדם לבד אלא כמעט רק על הידיים. בנוסף באמצע הלילה הוא מתעורר ולא מוכן לישון אלא אם הוא מרגיש את היד של אמא/אבא (גם לא אם רק עומדים לידו) או שמביאים אותו למיטה שלנו והוא מחבק אותנו.
    בשעות היום הוא מאוד חברותי, אוהב לשחק עם ילדים או מבוגרים ולא מפחד מזרים, ובאופן כללי מאוד חייכן ופתוח.
    האם מדובר ברגרסיות זמניות כל פעם? אשמח לעצה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגלי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה

    ד''ר יורם זנדהאוז
    16/04/2008

    שלום,

    נראה לי שיש צורך בהדרכתכם ההורים, לגבי הרגלי שינה . רצוי שרופא הילדים יעשה זאת.
    במידה ויש בעיה אובייקטיבית , כדאי להתייעץ עם רופא המתמצא בבעיות שינה.

    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו