הרגלי חינוך...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגלי חינוך...
    שאלה
    21/04/2008

    איני יודעת איך להתמודד עם הנכדים שלי . הם אחים : אחד בן 3 והשני בן שנתיים. הם מדברים ברור, חברותיים בגן, אבל שמתי לב שהאח בן בן השנתיים מתחיל לאכול למשל מעדן-, באמצע חייב לטבול את כף ידו בתוך המעדן, אין לו הרגלי ניקיון, וכמה שהסברתי לו הוא ממשיך לנהוג כך. כל מילה שנייה אצליהם המילה: לא", הם מקבלים ממני הרבה חום ואהבה, אוכלים בצורה מאד מלוכלכלת (אני מאד נקייה , משתדלת להתעלם, אך זה קשה), מסרבים לרחוץ ידים כשהם מתלכלכלים, בקיצור כל דבר הם אנטי, וזה מתיש. הם מכתיבים להורים שלהם מה לעשות , ההורים בד"כ נכנעים להם כי הם רוצים שקט... וכשההורים מסרבים הם פורצים בבכי מר. בלילה ישנים היטב כל הלילה. באיזה גיל ילד כבר חייב לאכול בצורה נקייה ומדוע הם כל כך סרבניים. הילדים שלי לא היו כאלה.... .הם סרבנים מאד להורים שלהם כמעט בכל דבר . אם לא שומעים להם - ישר בוכים.מה עושים? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגלי חינוך...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבולות

    ד''ר יורם זנדהאוז
    21/04/2008

    שלום וברכה,

    יש צורך חד משמעי בהדרכת ההורים על ידי בעל מקצוע שמתמצא בענין, למשל פסיכולוג/ית. בעיקר, בנושא גבולות והיררכיה משפחתית.

    מוטב עכשיו, במהרה. שיתוף הפעולה של ההורים הכרחי.

    חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו