קצת בלחץ.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת בלחץ.....
    גלי
    10/08/2008

    ד"ר שלום, בני בן שנה וחודש וישנם מספר דברים שמדאיגים אותי: הוא אינו מדבר, רק ממלמל בשפת הג'יבריש פעמים ספורות יצא לי לשמוע אותו אומר מאמא, הם הם אך לא נראה לי שזה היה מכוון. כמו כן, לא תמיד מסתובב שקוראים בשמו, לא מצביע , לא עושה ביי ביי, ודבר נוסף שמטריד אותי זה שיש לו התנהגות מוזרה - יש לנו בבית קלף שתלוי על הקיר עם כיתוב ביפנית שכל פעם שהוא נתקל בו הוא בוהה בו ומטה את ראשו על הצד ימינה ושמאלה, כאילו מנסה לתרשם. הוא עושה זאת לגביי אובייקטים נוספים מדי פעם, אך בעיקר לכיוון הקלף. חוץ מזה יש לציין שהוא מאוד חברותי, יוצר קשר עין אינטנסיבי , מודע מאוד לכל מה שקורה בסביבתו, אוהב אנשים וחברה, משחק עם אחותו, מבדיל בין אמא אבא אחותו והמטפלת, לבין אנשים זרים, משחק בקוקו, נותן כיף כשמבקשים, יוזם קשר, מתעניין במגוון של צעצועים, דורש תשומת לב. הוא מאוד מפותח מבחינה מוטורית ולא מזמן התחיל ללכת ואני תוהה האם ההתפתחות המוטורית שלו באה על חשבון הקוגנטיבית. אני מודאגת, האם יש בסיס לדאגותיי? לתשובתך אודה מאוד, גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת בלחץ.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנהגות,שפה

    ד''ר יורם זנדהאוז
    10/08/2008

    שלום וברכה,

    ישנן מספר אפשרויות שבאות בחשבון,החל מקשיי שפה ו/או תקשורת, קושי התנהגותי או מצב עכשיוי חולף(טרם עליה במדרגה ההתפתחותית הבאה). נדרשת תצפית והערכה קלינית.
    יש צורך בשיתוף רופא הילדים של הילד.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל שנה

    ד"ר בן-נון
    11/08/2008

    גלי שלום, נראה שהבן שלך בהחלט עומד בנורמות של גיל שנה, כולל העובדה שעדיין אינו מדבר. בהחלט ייתכן שהוא עסוק בשלב המוטורי של רכישת התנועה במרחב כרגע, וגם זה נורמטיבי. מאידך, את מציינת הרבה סימנים חיוביים, כמו : חברותיות, הבחנה בין אנשים, קשר ותקשורת טובים, כך שאינני רואה סיבה לדאגה. כל ילד, כמו כל אדם, הוא מעט ייחודי בתנועה כזו או אחרת, או בהרגל מסויים. כל טוב, ד"ר יוכי בן-נון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו