בן שנה וחצי יודע לקרוא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי יודע לקרוא
    מישמיש
    25/08/2008

    בחודשים האחרונים גיליתי שבני בן השנה וחצי יודע לקרוא- הוא מזהה אותיות ומילים- הוא צופה יחד עם אחיו בן החמש וחצי ב"בלי סודות" ואומר בקול את המילים הכתובות על המסך וגם מזהה אותם במקומות אחרים למשל בשלטים וכו'- אני לא זוכרת שאחיו (הנבון לא פחות) היה כזה אבל מצד שני אולי הגירויים שקיבל היו פחותים מעצם היותו בכור- אני מתלבטת האם עליי לחשוף את בני הקטן לעוד גירויים וממש ללמד אותו לקרוא אם הוא רוצה בכך?(שניהם גם דוברי שתי שפות ובני הקטן מזהה גם מילים באנגלית)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחצי יודע לקרוא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למידת קריאה בגיל שנה וחצי

    ד"ר בן-נון
    27/08/2008

    שלום, נראה שיש לך ילד מפותח מאד, המפיק למידה ומידע מכל חומר שהוא נחשף אליו, בוודאי בהשפעת אחיו הגדול. אין סיבה שלא לאפשר לילד ללמוד ככל שהוא יכול ומגיע. תני לו להוביל : אם הוא שואל ומבקש - למדי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו