מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משחק ונפנוף ידיים ואצבעותשחר03/09/2008
שלום רב, הבת שלנו בת חמש ילדה חכמה וחברותית. שמנו לב כשהיא לפעמים מאוד שמחה ומתלהבת או שרוצה לספר לנו משהו משמח היא מחככת/מנופפת באצבעות ידיה. במקרה קראנו שתופעות כאלו יכולות להצביע על ספקטרום אוטיסטי. האם יש לנו סיבה לחשוש? או שזו התנהגות נורמטיבית? עלינו גם לציין שהיה קצת עיכוב בשפה אבל התגברנו על כך לחלוטין והיא מדברת ותקשורתית להפליא עכשיו. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
שחר03/09/2008העיכוב בשפה היה בגיל שנתיים והוא נכחד אגב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה רק לי לא עונים כבר כמה ימים???
שחר04/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפנוף ידיים
ד"ר בן-נון06/09/2008שחר שלום, ראשית, אני מתנצלת על האיחור בתשובה. הייתה לי אתמול בעייה במחשב. כהרגלי, אני נכנסת לפורום מידי יום, ומקפידה לענות להורים בתוך 24 שעות, יודעת שהשאלה באה תמיד בליווי חרדה. כמו בכל מצב מחלה, לא עלינו, יש כמה תסמינים מאפיינים.. תסמין אחד בלבד אינו מגדיר מחלה. ולעניין בתך : נפנוף ידיים אופייני למצב התרגשות אצל ילדים קטנים, והוא נורמטיבי לחלוטין. לאוטיזם יש סימנים בולטים יותר כמו : חוסר תגובתיות, חוסר קשר-עין וכד', שאינם קיימים אצל בתך. אז אין לך סיבה לדאגה, וגם אל תעירו לה אל ההרגל לנפנף ידיים. הוא יחלוף ממילא. שנה טובה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת 5 חודשים
שימרית01/03/2014שלום, יש לי תינוקת בת חמישה חודשים ולאחרונה שמתי לבד לכמה תסמינים שמאוד מאוד מדאיגים אותי. אני מניקה עדיין והבת שלי מסרבת לעבור לבקבוק, לרוב, היא גם מיד בוכה כשמסיימת לאכול . בשבועות האחרונים, לא ישנה הרבה, לא ביום ובייחוד לא בלילה, היא קמה אחרי שעה וחצי במקרה הרע ובמקרה הטוב, אחרי שלוש וחצי שעות. לעיתים גם מתעוררת בלילה ומחליטה שכבר לא רוצה לישון. בנוסף,היא בוכה לא מעט במהלך היום.למראית העין, אין סיבה מיוחדת לבכי-היא אכלה, ישנה, חיתלתי אותה וכו..היא לא תמיד מפנה את ראשה כשקוראים לה,גם אם אני/אבא שלה לידה/מולה.לסיום, היא מנפנפת בידיים ורגליים. זו בתי הראשונה, היחידה, כך שמיותר לומר שאני מתפרקת ובוכה כבר שבוע. אשמח להכוונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת 5 חודשים - תגובה
01/03/2014שימרית שלום,
נראה שמשהו מציק לילדה, ואין זה בהכרח משהו מסוכן או נורא חלילה. אולי יש לה גזים, אולי זה רפלוקס ? מכל מקום, כדאי שתפני לרופא הילדים ותתייעצי איתו. הוא הכתובת לשאלות אלה, לאחר שיבדוק את הילדה ויתרשם ממצבה.
כל טוב, והרבה בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמישה חודשים
שימרית01/03/2014ראשית תודה רבה על התגובה. קבעתי כבר תור לרופא שלה, רציתי פשוט "עזרה ראשונה"..ובכל זאת, העדר קשר עין לזמן מה וחוסר שינה, ניפנוף ידיים, איך קשור לגזים/ריפלוקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה5 חודשים
שימרית01/03/2014שלום, יש לי תינוקת בת חמישה חודשים ולאחרונה שמתי לבד לכמה תסמינים שמאוד מאוד מדאיגים אותי. אני מניקה עדיין והבת שלי מסרבת לעבור לבקבוק, לרוב, היא גם מיד בוכה כשמסיימת לאכול . בשבועות האחרונים, לא ישנה הרבה, לא ביום ובייחוד לא בלילה, היא קמה אחרי שעה וחצי במקרה הרע ובמקרה הטוב, אחרי שלוש וחצי שעות. לעיתים גם מתעוררת בלילה ומחליטה שכבר לא רוצה לישון. בנוסף,היא בוכה לא מעט במהלך היום.למראית העין, אין סיבה מיוחדת לבכי-היא אכלה, ישנה, חיתלתי אותה וכו..היא לא תמיד מפנה את ראשה כשקוראים לה,גם אם אני/אבא שלה לידה/מולה.לסיום, היא מנפנפת בידיים ורגליים. זו בתי הראשונה, היחידה, כך שמיותר לומר שאני מתפרקת ובוכה כבר שבוע. אשמח להכוונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!!!!
שחר06/09/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)