משחק ונפנוף ידיים ואצבעות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משחק ונפנוף ידיים ואצבעות
    שחר
    03/09/2008

    שלום רב, הבת שלנו בת חמש ילדה חכמה וחברותית. שמנו לב כשהיא לפעמים מאוד שמחה ומתלהבת או שרוצה לספר לנו משהו משמח היא מחככת/מנופפת באצבעות ידיה. במקרה קראנו שתופעות כאלו יכולות להצביע על ספקטרום אוטיסטי. האם יש לנו סיבה לחשוש? או שזו התנהגות נורמטיבית? עלינו גם לציין שהיה קצת עיכוב בשפה אבל התגברנו על כך לחלוטין והיא מדברת ותקשורתית להפליא עכשיו. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    שחר
    03/09/2008

    העיכוב בשפה היה בגיל שנתיים והוא נכחד אגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה רק לי לא עונים כבר כמה ימים???

    שחר
    04/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפנוף ידיים

    ד"ר בן-נון
    06/09/2008

    שחר שלום, ראשית, אני מתנצלת על האיחור בתשובה. הייתה לי אתמול בעייה במחשב. כהרגלי, אני נכנסת לפורום מידי יום, ומקפידה לענות להורים בתוך 24 שעות, יודעת שהשאלה באה תמיד בליווי חרדה. כמו בכל מצב מחלה, לא עלינו, יש כמה תסמינים מאפיינים.. תסמין אחד בלבד אינו מגדיר מחלה. ולעניין בתך : נפנוף ידיים אופייני למצב התרגשות אצל ילדים קטנים, והוא נורמטיבי לחלוטין. לאוטיזם יש סימנים בולטים יותר כמו : חוסר תגובתיות, חוסר קשר-עין וכד', שאינם קיימים אצל בתך. אז אין לך סיבה לדאגה, וגם אל תעירו לה אל ההרגל לנפנף ידיים. הוא יחלוף ממילא. שנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 5 חודשים

    שימרית
    01/03/2014

    שלום, יש לי תינוקת בת חמישה חודשים ולאחרונה שמתי לבד לכמה תסמינים שמאוד מאוד מדאיגים אותי. אני מניקה עדיין והבת שלי מסרבת לעבור לבקבוק, לרוב, היא גם מיד בוכה כשמסיימת לאכול . בשבועות האחרונים, לא ישנה הרבה, לא ביום ובייחוד לא בלילה, היא קמה אחרי שעה וחצי במקרה הרע ובמקרה הטוב, אחרי שלוש וחצי שעות. לעיתים גם מתעוררת בלילה ומחליטה שכבר לא רוצה לישון. בנוסף,היא בוכה לא מעט במהלך היום.למראית העין, אין סיבה מיוחדת לבכי-היא אכלה, ישנה, חיתלתי אותה וכו..היא לא תמיד מפנה את ראשה כשקוראים לה,גם אם אני/אבא שלה לידה/מולה.לסיום, היא מנפנפת בידיים ורגליים. זו בתי הראשונה, היחידה, כך שמיותר לומר שאני מתפרקת ובוכה כבר שבוע. אשמח להכוונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת 5 חודשים - תגובה

    01/03/2014

    שימרית שלום,
    נראה שמשהו מציק לילדה, ואין זה בהכרח משהו מסוכן או נורא חלילה. אולי יש לה גזים, אולי זה רפלוקס ? מכל מקום, כדאי שתפני לרופא הילדים ותתייעצי איתו. הוא הכתובת לשאלות אלה, לאחר שיבדוק את הילדה ויתרשם ממצבה.
    כל טוב, והרבה בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמישה חודשים

    שימרית
    01/03/2014

    ראשית תודה רבה על התגובה. קבעתי כבר תור לרופא שלה, רציתי פשוט "עזרה ראשונה"..ובכל זאת, העדר קשר עין לזמן מה וחוסר שינה, ניפנוף ידיים, איך קשור לגזים/ריפלוקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 5 חודשים

    שימרית
    01/03/2014

    שלום, יש לי תינוקת בת חמישה חודשים ולאחרונה שמתי לבד לכמה תסמינים שמאוד מאוד מדאיגים אותי. אני מניקה עדיין והבת שלי מסרבת לעבור לבקבוק, לרוב, היא גם מיד בוכה כשמסיימת לאכול . בשבועות האחרונים, לא ישנה הרבה, לא ביום ובייחוד לא בלילה, היא קמה אחרי שעה וחצי במקרה הרע ובמקרה הטוב, אחרי שלוש וחצי שעות. לעיתים גם מתעוררת בלילה ומחליטה שכבר לא רוצה לישון. בנוסף,היא בוכה לא מעט במהלך היום.למראית העין, אין סיבה מיוחדת לבכי-היא אכלה, ישנה, חיתלתי אותה וכו..היא לא תמיד מפנה את ראשה כשקוראים לה,גם אם אני/אבא שלה לידה/מולה.לסיום, היא מנפנפת בידיים ורגליים. זו בתי הראשונה, היחידה, כך שמיותר לומר שאני מתפרקת ובוכה כבר שבוע. אשמח להכוונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה!!!!

    שחר
    06/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו