חשש להתפתחות מינית מאוחרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש להתפתחות מינית מאוחרת
    אורלי
    13/09/2008

    שלום, אני כותבת בפורום הזה כי אני במצב מסתכל מאוד מבחינתי. אני,בכיתה ו',בת 11.5 ,מאוד שטוחה,בעוד כל הבנות בכיתה שלי ובשכבה כבר עם חזה דיי גדול. אני יודעת שבגיל הזה אמורים אולי להיות ניצני שדיים ואפילו את זה אין לי. המוזר הוא שיש לי כבר שיער ערווה ושיערות בית שחי,לא הרבה. הייתי אצל אנוקרינולוג וגם בבדיקת גיל עצמות,שהגיל עצמות הוא תואם לגיל 12,והאנדו אמר שיש לי זמן לגבוה. זה מביך אותי מאוד,הבנות בכיתה שלי צוחקות עליי שאני 'שטוחה'. אני חוששת כי אולי אני אתפתח מאוחר משאר חברותיי,בבקשה,תעזרו לי!.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפתחות מאוחרת

    14/09/2008

    נוי שלום,

    נשמע שאת בידיים מקצועיות טובות. אני מקווה שהאנדוקרינולוג שלך נחמד, והוא הכתובת לעזור לך.

    מבחינת ההרגשה שלך, הסתכלי על הדברים הטובים שיש לך יחסית לבנות אחרות. במה את חזקה ?
    וגם בנושא ההתפתחות הגופנית - יש לו יתרון לפעמים. למשל, את יכולה להיות ספורטאית יותר טובה, כי הגוף שלך קל יותר. גם בהמשך החיים, יש שמעדיפים חזה קטן על חזה גדול.

    זה גיל לא פשוט, עם כל השינויים שקורים בגוף שלנו, אבל צריך סבלנות, ואני בטוחה שתהיי בחורה נאה ומוצלחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך! :)

    אורלי
    14/09/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו