בן שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנה וחצי
    מיכל
    22/09/2008

    בני בן השנה וחצי ילד תקשורתי וחברותי, חכם ומקסים. אור שמו. עדיין לא הולך באופן עצמאי, רק בליווי יש של מבוגר או מסביב לחפצים. בדיקת אורטופד מראה על כך שאין בעיה. במקביל הוא אומר מילים בודדות 10-15 מילים.לציין שיתחיל גן לאחר החגים. רציתי לדעת היכן אחנו עומדים, מה עלינו לעשות?עד כמה זה מצביע על איחור התפתחותי?האם עלינו לחשוש? לציין בנוסף שנולדה לו אחות לפני שלושה חודשים מה גם שזה עלול כמובן להוות בעיה בפני עצמה למרות שהוא מקבל ואתה עד כה בספר פנים נעימות תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי

    23/09/2008

    מיכל שלום,
    לפי הספרים, הילד שלך עומד בנורמות הגיל שלו, ואין מקום לדאגה.
    לגבי הליכה - הוא בגבול העליון של הנורמה, אבל זה תקין. אגב, במקרים של איחור מוטורי, ברוב המקרים הבעייה אינה אורתופדית, אלא בשרירים, ולכן עדיף לפנות לפיסיותרפיסט התפתחותי.

    מבחינת שפה - הוא ממש בסדר ! אין צורך לעשות שום דבר. תהנו ממנו !

    שתהייה לכם שנה טובה והרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו