חוסר שינת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר שינת לילה
    ליז אזולאי
    23/09/2008

    שלום רב ד"ר, יש לי 2 ילדים מקסימים: בן שנתיים ובת 11 ח'. הילדים קמים לפחות פעמיים בלילה. אשמח באם תיעצי לי איך לגרום להם לישון לילה רצוף? מה עלי לעשות במקרה הנ"ל? באילו דרכים עלי להשתמש על מנת להתחיל גמילהב בני בן השנתיים מטיטול? תודה, ליז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר שינת לילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך להרגלים

    ד"ר בן-נון
    24/09/2008

    ליז שלום, יש לי רושם שאת קצת ממהרת , כאילו רוצה לראות כבר את הילדים גדולים..... אבל לילדים יש קצב התפתחות משלהם, ואם הוא נורמלי, אין צורך, ולפעמים לא עוזר, לזרז אותם. זה בהחלט תקין שילדים בגיל זה מתעוררים פעמיים בלילה, כדי לשתות, או סתם.... גם לגבי הגמילה - הרבה ילדים בגיל שנתיים עדיין לא בשלים לגמילה, ואפשר לחכות עוד כמה חדשים עד שהבשלות תגיע. אפשר לקחת את הילד לשרותים, או להושיב אותו על סיר כל שעתיים, להראות לו שאנחנו הולכים לשרותים. לפעמים זה עוזר. אני מנחשת שקשה לך עם שני תינוקות, אבל זה גיל כל-כך נחמד. תהני מהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו