התפתחות שפה אצל בן 20 חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפתחות שפה אצל בן 20 חודש
    רוני
    30/09/2008

    שלום. בני בן שנה ו-8 חודשים ואומר 3 מילים עבריות בלבד: אף, פה וביי-ביי. אני מדבר איתו עברית ואמו שפה אחרת. בשפה האחרת אינו אומר דבר. אנו חיים בנפרד. אני בישראל והיא בארצה (כך שרוב הזמן הוא שומע את השפה האחרת). אני רואה את הילד כמה ימים כל חודש. כעת אני שם לחודש שלם. חוץ מזה התפתחותו המוטורית משביעת רצון. הוא חברותי מאוד ומתקשר עם הסביבה בשפתו שלו. הוא מביע את רצונותיו באופן ברור מספיק גם ללא שפה. האם יש מה לדאוג? רוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התפתחות שפה אצל בן 20 חודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד דו-לשוני

    01/10/2008

    רוני שלום,

    מתיאורך עולה, שבנך חשוף לשתי שפות - לאחת רוב הזמן, ולעברית רק מעט.
    ידוע לנו, שילדים דו-לשוניים מאחרים בהתפתחות הדיבור. צריך להבין, שאין זה פשוט לתינוק קטן להפנים שתי מערכות של צלילים וחוקים. פרט לכך נראה, שהוא ילד נחמד ומפותח באופן תקין בכל התחומים האחרים.
    לכן, אין לך סיבה לדאגה. הוא בוודאי יזדקק ליותר זמן כדי ללמוד את העברית, כיוון שהוא שומע אותה רק מעט זמן, כאשר אתה איתו. אולי כשיגדל, ותוכל להביא אותו ארצה, ילמד יותר.

    חג שמח ושנה טובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו