בן שנתיים וחצי-מתקשה בהרכבת פאזלים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים וחצי-מתקשה בהרכבת פאזלים
    מיטל
    28/10/2008

    שלום, בני בן שנתיים וחצי, ילד מאוד חכם, מדבר שוטף ובעל קליטה מהירה אך מאוד מתקשה בבניית פאזלים לבד אפילו את הפאזלים של 4 חלקים הוא מתקשה להרכיב לבדו האם יש סיבה לדאגה? מה עליי לעשות מעבר לתרגול יומיומי איתו? חשוב לציין שקשה לו לשבת במקום הרבה זמן והוא מאבד סבלנות מהר תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרכבת פאזלים

    ד"ר בן-נון
    28/10/2008

    שלום, כדאי לעודד את הילד להרכבת פאזלים, כיוון שזה מפתח חדות של הסתכלות, אבחנה בפרטים קטנים, ויכולת אינטגרציה חזותית טובה. כדאי לברר למה זה קשה לילד. אפשר לבקש הפנייה למרפאת בעיסוק, שתבדוק את יכולותיו בתחום החזותי במטלות נוספות. כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרכבת פאזל

    אפרת גפן ילוז
    07/11/2008

    את התפיסה החזותית אפשר לפתח באמצעות מגוון משחקים מעבר לפאזל כגון: לגו, קוביות, לוטו ועוד. בעיני, בגיל הזה (ובעצם בכל גיל...)חשוב לבחור משחק שהילד נהנה ממנו וחווה חוויות של הצלחה, ואולי כדאי לנוח קצת מהפאזל ולעבור למשחקים אחרים שמספקים חוויה של הנאה והצלחה עבור ילדך. כאשר תחליטו לחזור לפאזלים, כדאי לפני התחלת המשחק להתבונן בתמונה, לדבר על הפרטים המרכיבים אותה ואפילו לספר עליה סיפור. כאשר ניגשים להרכבה אפשר לשאול את הילד מה הוא רואה בכל חלק, איפה זה נמצא בתמונה ורק אחר כך להרכיב. בהצלחה ובהנאה :) אפרת גפן ילוז, מרפאה בעיסוק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו