התהפכות מתי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התהפכות מתי?
    אלונה
    09/11/2008

    שלום בני כמעט בן 4 חודשים (עוד 3 ימים) ועדיין לא מראה שום סימן להתהפכויות. כשהוא על הבטן הוא יודע להרים את הראש יפה ויכול להחזיק כך אפילו 10 דקות. יודע להניע את הראש לצדדים במנח מורם כשהוא על הבטן . האם זה תקין שעדיין איננו עושה נסיונות או מראה כוונה להתהפך? נתון נוסף: הוא גבוה מאוד ומשקלו אף הוא באחוזון 97. האם למידות הגוף הגדולות יש קשר לעובדה שהוא עדיין לא מתהפך ? אלונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התהפכות מתי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל התהפכות

    ד"ר בן-נון
    10/11/2008

    אלונה שלום, זה אכן קצת מאוחר. ידוע לנו, שגודלו ומשקלו של תינוק קשורים לזריזות שלו, וילד גדול וכבד בדרך-כלל מסורבל ואיטי יותר מילד קטן ורזה (לא תמיד!). גם ידוע לנו, שההוראה של משרד הבריאות להרגיל תינוקות לישון על הגב, גם היא גורמת לעיכוב כלשהו בהתפתחות המוטורית שלהם. אפשר להמתין, ואני מעריכה שבקרוב תראי התקדמות. אם אינך רגועה, זכותך לבקש הפנייה לפיזיותרפיסטית התפתחותית, אשר קרוב לוודאי תדריך אותך בתרגילים שיקדמו את הילד. בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו