בני בן 3.3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן 3.3
    הילה ברוך
    20/12/2008

    שלום בני בן 3 ושלושה חודשים. מזה כחודשיים לערך הוא מטופל בריפוי בעיסוק לאור הפניית רופאת טיפת חלב בשל חשד לקשיים בתפקוד המוטורי הגס והעדין. לאחר איבחון של מרפאה בעיסוק הוחלט על טיפול של כ-8-10 מפגשים בדגש על ביסוס דומיננטיות ידנית, העתקת צורות והתרשמות מעמיקה יותר מהתפקוד המוטורי הגס (שיווי משקל ומשחקי כדור). יש לציין כי ניתן לראות שחל שיפור ניכר בתחומים אלו מתחילת הטיפול שעומד להסתיים בעוד מפגש אחד או שניים כי המרפאה בעיסוק טוענת שהשיגה את כל המטרות. לפני מס' ימים בני היה שוב אצל רופאת טיפת חלב אשר הפעם נתנה לנו הפנייה לבדיקה במכון להתפתחות הילד או איבחון פסיכולגי.בהפנייה ציינה כי "התפתחות קוגניטיבית תקינה מלבד בעיה של מושג כמות(הוא מתחיל לספור את הפריטים ולא מציין את מספרם). השפה תקינה אבל ישנה אסוציאטיביות, קשר עין קצר יחסית ואי שקט מוטורי". יש לציין כי גם הגננת טוענת שבני אינו מסוגל לשבת במפגשים לאורך זמן וכל דבר קטן מסיח את דעתו. בנוסף היא מתלוננת כי הוא מציק להרבה לילדים והתחושה היא שכניראה הוא לא מבחין בין מגע נעים ללא נעים. יש לציין כי הילד בוגר מאוד והשפה שלו עשירה מאוד יחסית לגילו. התייעצתי עם רופאת המישפחה ועם המרפאה בעיסוק ושתיהן טוענות שהכל בסדר ורופאת טיפת חלב מגזימה. מה עלי לעשות??? אמא מיואשת.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בני בן 3.3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא המיואשת !

    21/12/2008

    הילה שלום,

    ראשית, אין סיבה שתהיי מיואשת !!! ס"ה מדובר בילד בריא ומפותח באופן תקין. יש מספר בעיות קלות, שבוודאי תשתפרנה.
    ובכלל - הורים, אסור להם להיות מיואשים. תפקידנו תמיד לדאוג, אבל גם להאמין בילד, ולעשות הכל, תמיד, כדי שיתקדם וישתפר.
    ולשאלתך : אינני יודעת מי צודק . ייתכן שרופאת המשפחה, האומרת שהכל בסדר, וייתכן שרופאת טיפת-חלב, הרואה קושי מסויים. ובעצם, גם הגננת, הרואה את הילד כל יום, במשך כמה שעות, חשה בקשיים.
    לכן, אני מציעה לך ללכת איתו לאבחון של פסיכולוגית במכון להתפתחות הילד, וממנה תקבלי את התשובה המלאה, כיוון שהיא בוחנת את הילד במשך מספר שעות, צופה בו בכל מיני מצבים, ומסוגלת לשים לב לכל הפרטים.
    זאת איננה בדיקה מכאיבה או מסוכנת, להיפך. ולכן, עדיף שהילד יעבור אותה, ואז יהיה לך יותר ברור מה התמונה, והעיקר - מה עוד צריך לעשות.

    כל טוב, חג אורים שמח !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו