עיכוב התפתחות השפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיכוב התפתחות השפה
    מרינה
    29/12/2008

    שלום. ילד שלי בן 4.הוא אומר מילים , משפטים קצרים. הוא ילד חיוני,אוהב לצחוק הרבה. לעיתים מרביץ לילדים בגן. יש לי הרגשה שהוא לא מבין משמעות של כל מיני מילים , למרות שהוא ממלא הוראות. , הוא משחק יפה בצעצועים, וגם עם ילדים, אך לעיתים מעדיף לשחק לבד. הוא לא יודע לצבוע כמושצריך, מצייר רק קווים, וקישקושים, לא משהו ברור. הוא מאוד אוהב ליהיות עם אנשים מבוגרים. בגן משתף פעולה בריכוז. אבל עקשן מאוד. לא אוהב לבתר. חשוב לציין שהוא גודל בבית בין מבוגרים האחים שלו מעל גיל 18 . הוא אולך בגן מעכבי התפתחות. הוא מבין שמשהו לא בסדר ומאוד משתדל לחזור על התנהגות של ילדים אחרים שהוא פוגש. הוא אובחן כ pdd-nos- למני שנה וחצי. מה את חושבת מה אפשר לעשות. תודה מראש. 1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיכוב התפתחות השפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיכוב בהתפתחות השפה

    30/12/2008

    מרינה שלום,

    אני מתרשמת שהילד שלך מטופל כמו שצריך. טוב שהוא הולך לגן טיפולי, ושם הוא מקבל את הטיפולים הנדרשים לו. חשוב גם, שאתם בבית תעבדו איתו, לפי ההדרכה של המטפלים מהגן.

    כל טוב, נאמין שהוא ישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו