בת שנה וחודשיים ואינה עומדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה וחודשיים ואינה עומדת
    ענבל
    07/01/2009

    שלום רב, ביתי בת שנה וחודשיים, אובחנה גמישות יתר והיפוטניה ע"י ד"ר צלניק. החלה לזחול בגיל 7 חודשים ולשבת בגיל 10 וחצי חודשים. היא אינה נעמדת וגם אם מעמידים אותה היא עומדת לשניות ספורות בלבד. הופנתי ע"י הרופא לפיזיוטרפיה אך התורים מאד מאד ארוכים (3 חודשים). האם יש תרגילים פשוטים שאני יכולה להתחיל לעשות לה בינתיים? הייתי מאד מבקשת המלצה על פיזיותרפיסטית פרטית באזור הקריות או חיפה מאחר שאני בהחלט לא יכולה לחכות 3 חודשים. אני לא מצליחה למצוא פיזיוטרפיסטית פרטית באזור זה. לעזרתך הדחופה אודה מאד, ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגול לעמידה

    10/01/2009

    ענבל שלום,

    לא הייתי רוצה לייעץ על תרגילים ספציפיים, כיוון שזה משתנה מילד לילד.
    באופן עקרוני, אין גם סיבה ש"תדחקי" בילדה לעמוד. היא כנראה מעט איטית בהתפתחות המוטורית בגלל ההיפוטוניה, אבל אם נבדקה ע"י ד"ר צלניק והוא רגוע, אין סיבה שתהיי את מודאגת.
    היא תגיע להליכה, בקצב שלה, ואולי עד שתגיעו לפיזיותרפיה, היא כבר תעמוד מעצמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו