איחור בהתפתחות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איחור בהתפתחות
    יפית
    11/01/2009

    הבת שלי נולדה בשבוע 32.6 , היא היום 4.5 חודשים , מתוקן בת 3 חודשים , היא ערה במשך היום רק 4 שעות ולפעמים גם פחות ( היא אפילו לפעמים נרדמת גם כשהיא אוכלת במשך היום ) היא גם יושנת לאורך כל הלילה , היא לא מראה עניין כשאני מדברת אליה ( עשתה בארה - תקין) הפעם אחרונה שראיתי אותה מכייחת חיוך חברתי היה לפני 3 שבעות (כמה פעמים בודדות בלבד) , אני לא מצליחה לגרום לה לחייך , לא ניראה שהיא מתעניינת בי האם צריך להדאיג אותי שהיא יושנת כל כך הרבה ושהיא לא מראה עניין ושהיא לא מחייכת חיוך חברתי ? היא נוראה סובלת מגזים רואים שממש כואב לה , זה יכול להיות הסיבה לכך? אני נורא דואגת ולא יודעת מה לעשות תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איחור בהתפתחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגית בת 4 וחצי ח'

    11/01/2009

    יפית שלום,

    את מתארת מצב שהוא בהחלט לא רגיל לתינוקת בגיל של ביתך, אפילו אם נולדה פגית.
    לא ברור לי אם את במעקב, ואיפה. מקובל שפגים נמצאים במעקב צמוד במרפאת פגים, בביה"ח שבו נולדו, או שמפנים אותם מייד אחרי הפגייה למכון להתפתחות הילד.
    אינך כותבת איפה את גרה, אבל בכל איזור יש בית-חולים, ומרכז של התפתחות הילד ו/או מרפאת פגים, וחשוב שתהייו במסגרת כזו.

    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו