לקיחת חפצים מאחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לקיחת חפצים מאחר
    שושי
    20/01/2009

    שלום רב שאלה לחברה הבן שלה בן ארבע ילד נבון יש לה בעיה שהוא הולך לחבר לשחק הוא כמעט כל פעם לוקח צעצוע קטן מהילד בלי רשות שם בכיס ושהיא מגיעה הביתה היא מגלה זאת איך לנהוג עם הילד ? מה להגיד לו? יש לציין לא חסר לו כלום יש בנוסף בעיה לאמא (החברה שלי) שהיא לא רואה טוב יש לה אחוזי נכות גבוהים זה נראה לך קשור? תודה רבה מראש המשך שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לקיחת חפצים מאחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקיחת חפצים ללא רשות

    20/01/2009

    גליה שלום,

    בהחלט ייתכן, שנכות האם יוצרת אצל הילד תחושה מסויימת של חסר, או מצוקה, שהוא מבטא אותה, ומנסה לפצות עליה, ע"י לקיחת חפצים מאחרים.
    ראשית, כדאי לבדוק מה הוא חש מבחינת המשפחה שלו, מקומו בבית וכו', כדי לזהות את גורם המצוקה הרגשית.
    מעבר לכך, לילד בן 4 אפשר להסביר את "עקרון המוסריות", והוא יבין שהתנהגותו לא נכונה. צריך בכל מקרה לדרוש ממנו להחזיר את החפץ לילד האחר, ולבקש את סליחתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו