מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תינוק חסר שקטיעל29/01/2009
שלום, לפני כחודש כתבתי לגבי חוסר שקט של בני (נולד בשבוע 35.5 במשקל 2.5 קילו. עולה יפה במשקל אבל בוכה הרבה) .היום בן 7 חודשים. כמו שכתבתי אז אני רואה שיפור, אבל עדיין מאוד קשה. מאוד ערני וסקרן אבל כל הזמן צריך שיתעסקו איתו (ידיים/ עגלה/ דיבורים). כל הזמן זז ומעט זמן נראה רגוע. ההרדמות ביום קשה. מצליחה להרדים פעם ביום עלי כשאני שוכבת/ מניעה אותו עם היד על הגב כשהוא שוכב על הבטן במיטה רגילה (לא מצליחה בלול). כשער קשה לו להיות לבד על מזרן פעילות. כן משחק עם משחקים אבל מהר מתבכיין. עובר מהגב לבטן ישר, ומרים את הראש אבל נראה לי שקשה לו ושהידיים נוטות לצדדים והיד נראית לי מתעקמת (מניח לפעמים את גב היד על הרצפה), מסתובב ציר והולך קצת אחורה עם נדנוד. אוהב לשבת (אבל לא יציב לגמרי בתנוחה). לאחרונה אני מנסה לשלוח לפעוטון בשעות הצהריים. גם שם מדווים דברים דומים למה שאני רואה. . בוכה חזק והרבה זמן עד שנרדם. מה שכן נראה שמאוד אוהב שהילדים משחקים איתו, 'מדבר' הרבה, שמח (כשלא בוכה), אוהב מגע (אוהב גם לתפוס וכך ליצור קשר). רופא המשפחה לא רואה בעיה. פעם שעברה ששאלתי אמרת לי שנראה לך שפשוט צריך סבלנות. האם לא נראה לך שכדאי לפנות למעקב התפתחותי? האם יש משהו שמחשיד לגבי בעיה כמו בעיית וויסות/ בעיה מוטורית? האם יש איך לסייע לילד? האם נראה שבעתיד הדברים יסתדרו? תודה רבה אמא מודאגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי שקט
30/01/2009יעל שלום,
יכול להיות שיש לך ילד עם מזג מעט קשה, או עם קשיי ויסות, וזה מכביד עלייך.
מבחינה התפתחותית, נראה שהוא בסדר, ומשיג את אבני-הדרך בטווח הנורמה.
אין סיבה לדאגה, ובעקרון - אין צורך ממש בטיפול, אבל אם תגשי לאיש מקצוע התפתחותי, כמו פסיכולוגית או מרפאת-בעיסוק או פיזיותרפיסטית, ייתכן שיתנו לך כמה טיפים שיקלו עלייך או עליו, כמו: לעשות לו מסאז'ים, להשכיב אותו בתנוחות מסויימות, אולי עטוף יותר.
נסי לבקש מרופא הילדים הפנייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
