הורמון גדילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורמון גדילה
    יפעת
    16/02/2009

    בתי בת שנתיים + חודשיים. מאז הייתה בת ארבעה חודשים מצוייה באחוזון 10 בעקומת הגובה. לציין כי גובהי 1.65 וגובה בעלי 1.82. היום ביקרתי אצל רופא אף אוזן גרון. לאחר שבדק אותה ציין כי יש לה שקדים מוגדלים. שאל האם היא נוחרת והשבתי כי לעתים קרובות כיוון שהיא לרוב מצוננת (קצת אסמטית לדברי רופא הילדים). אשמח לדעת מהי דעתך המקצועית באשר לצמיחה לגובה של ילדים בעלי שקדים מוגדלים. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורמון גדילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורמון גדילה

    ד"ר גרטנר סמד
    16/02/2009

    יפעת שלום לצערי זהו אינו תחום התמחותי אלא של רופא הילדים. או במומחיות רבה יותר זהו תחום של אנדקרנולוג (אנדוקרינולוגיה הואו תחום ברפואה שעוסק בבעיות הורמונאליות). למיטב ידיעתי אם בתך לא נופלת באחוזנים ואםאחוזון משקלה פחות או יותר תואם לאחוזון גובהה לא נהוג בגילה העיר להפנות לאנדוקרינולוג. מה שנהוג זה לעשות מעקבי גדילה תכופים כדי לוודא שאכן אין "שבירה" של אחוזנים. אבל כאמור כדאי שתפני לרופא על הילדים. סמדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו