ילד בן שנה וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן שנה וחצי
    אלון
    30/03/2009

    שלום רב,
    הילד שלנו בן שנה וחצי. הוא ילד מקסים וחברותי, חייכן ועושה רושם כי מבין היטב את הקורה סביבו, ויודע לצפות אירועים (לדוגמא - כשמפשיטים רץ לאמבטיה, כשאמא מתלבשת רץ לדלת).
    יש לו לדעתי עיכוב משמעותי בהתפתחות השפה והבנת השפה. לפני כשבוע הבנו שיש בעיה ועבדנו איתו הרבה ונראה שפתאום אולי מבצע דברים שלא ביצע עד לפני שבוע, אבל לגבי כל אלו יש ספקות אם אכן קורים - תגובה לשם שלו, בא כשקוראים לו, מצביע, נותן (יש ניצנים אך איננו משוכנעים). איננו אומר אף מילה. ממלמל הרבה, לעצמו וכלפינו. יודע למחוא כפיים לפקודה ועוד כמה טריקים דומים.
    הוא יוצר קשר עין מצויין, בעל חוש הומור ומוטורית מפותח היטב. בונה מגדל בן 3-4 קוביות ומתמודד עם פאזל בעזרה קלה שלנו.
    הילד בבית בינתיים ורשום לגן בארץ מספטמבר הקרוב.
    הדילמה שלנו היא האם הוא צריך הערכה, ומתי. העניין הוא שאנחנו כרגע בקנדה לצורכי עבודה, וכאן מערכת הבריאות מאוד איטית ואין סיכוי לקבל הערכה בלי המתנה של חודשים רבים. היינו אמורים לחזור לארץ בקיץ ושוקלים כעת להקדים. מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד בן שנה וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנה וחצי

    30/03/2009

    אלון שלום,
    מתיאורכם אני מתרשמת שמדובר בילד מפותח כצפוי, בריא ורגיל. נראה לי לפי תיאור התנהגותו, שדווקא התפתחות ההבנה שלו טובה. הוא איננו מדבר, אולי גם בשל הבלבול עקב החשיפה לשתי שפות, אבל גם זה לא נורא.
    לדעתי אין לכם סיבה ללחץ. תחזרו כשתוכלו, הוא ייכנס לגן, וידביק כל פער שיש לו, אם בכלל.
    גם אני עברתי שלב כזה עם הילדי, אחד מהם היה באותו גיל, והכל הסתדר.
    בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנה

    אלון
    30/03/2009

    מה שמטריד אותי בעיקר הוא לא שהוא לא מדבר, אלא שאני לא יודע אם הוא מבין. הוא לא תמיד עונה לשם שלו ולא מבין פקודה כמו תן לי את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנה

    31/03/2009

    אלון שוב שלום,

    ניסיתי להסביר לך, שבגיל זה, גם ההבנה היא בתהליך למידה, ולכן התגובות אנן תמיד עקביות.

    בכל מקרה, הצעתי לך לעשות בדיקת שמיעה, ובדיקת אף-אוזן-גרון, כדי לשלול בעייה של ירידה בשמיעה.

    כל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו