מכון להתפתחות הילד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכון להתפתחות הילד
    חסוי
    01/06/2009

    שלום רב

    בתי בת שנתיים וחצי.והלכנו איתה למכון להתפתחות הילד בגלל שהיה מעט עיכוב בהתפתחות התחילה לדבר לפני כחודשיים ולפי הגננת משתלבת ועושה הכל כמצןפה לגילה. עם זאת, אצל רופא ההתפתחות אינה משתפת פעולה, צורחת ואינה עושה כלל כמצופה ממנה. אני יודעת שאין צורך להמשיך ללכת וזו גם שעת הגננת שבינתיים להמתין, אך הרופא חושב שעליי ללכת לריפוי העיסוק על סמך הבדיקה שלו שלא שיתפה כלל פעולה. האם אני מחוייבת להמשיך את הטיפול במכון או שזו בחירה שלי אם להמשיך או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכון להתפתחות הילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בירור

    02/06/2009

    שני שלום,
    זו בהחלט זכותך להחליט אם את רוצה להמשיך בבירור או לא. זו ילדה שלך, והיא באחריותך המשפטית. השאלה היא מהעדיף : האם עדיף לנסות לבדוק, אם יש איזו בעייה או איחור קל, או לחכות עוד כמה חדשים, ולראות באופן יותר ברור.
    לדעתי - מאחר שבדיקת ריפוי=בעיסוק היא בדרך של משחק, לכואבת ולא מפחידה, עדיף לעשות אותה, ואז תהיי רגועה שהכל בסדר באמת.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו