מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 9 חודשיםנ03/09/2009
שלום רב
ביתי בת 9 החודשים נכנסה לגן אמונה עם עוד 23 ילדים , היא נמצאת בשלב שהחלה להתיישב מנסה לעמוד , עושה כפיים מקשקשת חמודונות שאלתי היא האם זה לא עם המון ילדים ? האם אני יכולה לפגוע בה ? הגן הוא מעון אמונה נראה שיש צוות מסור , והשאלה השניה שלי היא האם זה בסדר שאין משטחי גומי בגן יש מעט שטיחים קטנים ומזרן או 2 שהם בטיחותים אבל קטנים הפחד הגדול שלי הוא מנפילה בזמן ישיבה לאחור מה עליי לעשות? שוחחתי עם מנהלת הגן ואמרה שזה מכוער משטחי גומי
בבקשה אשמח לקבל עזרכתם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 9 ח'
04/09/2009אמא יקרה שלום,
ראשית, ברכות לכניסתה של הבת לגן ! שיהיה בשעה טובה, ובהנאה !
לגבי גודל הגן - תלוי מה מספר המטפלות. מקובל יחס של מטפלת אחת לכל 6 ילדים בגיל הזה, ואז כל אחת מכירה את הילדים שהיא אחראית עליהם, ומצליחה לתת יחס אישי לכל ילד.
לגבי המזרנים - אינני יודעת, אינני מכירה כל סוג מזרן, אבל אמונה הוא ארגון גדול ורציני, ואני מניחה שיש שם פיקוח על הציוד בגן. חשוב שהמזרן יהיה מספיק עבה, ויוכל "לספוג" נפילה של ילד.
אני מקווה שהכל יהיה בסדר. שנה נפלאה לכם, והעיקר - בריאות !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
נ05/09/2009שבוע טוב
ותודה על התשובה, השאלה שלי מה הסכנה שילד יוצא מהמזרן שהוא בסך מטר וחצי בערך? הפחד שלי הוא ביציאה מהמזרן וזה מה שמפחיד רוב הגן הוא רצפות והפחד שלי מנפילה על הראש חס וחלילה אני לא מצליחה להרגיש בטוחה מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדאגה
06/09/2009גלי שוב שלום,
אין סוף לדאגותינו, מול אין סוף הסיבות העלולות חלילה לגרום לילדינו להיפגע. צריך להיזהר ככל שאפשר, אבל צריך גם לבטוח בילד ובסביבה, שכולם מנסים להיזהר ולמנוע פגיעות.
תהיי אופטימית. זה עוזר.
כל טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)