בני בן שנתים ו-8 חודשים- עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בני בן שנתים ו-8 חודשים- עצה
    נ
    04/11/2009

    שלום רב

    בנתי נכנס לגן לפני כחודשים בפעם הראשונה
    גן מסורתי - "אמונה"
    הצוות מאוד מיומן חמוד לא יודעת עד כמה יש "חום" אבל.................
    ויש המון המלצות .
    הבעיה העיקרית היא שהגן ממקום בשכונה ביפו , ונתקלתי באמאות שמדברות מאוד לא יפה וכו................. ובני חוזר הביתה מאוד כועס מתנהג ממש לא יפה בועט, צועק וכו' אני ממש חוששת שיש שם דברים או ילדים שמהם הוא לומד דברים לא יפים

    איך לנהוג ומה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גן לא מוצלח ?

    05/11/2009

    נעה שלום,
    מאחר שזו השנה הראשונה של בנך בגן, ייתכן שעדיין לא הסתגל למסגרת ולקבוצה, והוא מגיב בכעס, כי הוא עדיין חסר-בטחון שם , מרגיש את התחרות עם יתר הילדים ,וכד'.
    אני מציעה לך לחכות עוד קצת. אולי עד חנוכה ולראות. עד אז סביר שיסתגל. אם הגן טוב - תראי שהוא נרגע. אם לא יירגע, כנראה שמשהו שם לא מתאים לו, ואז כדאי שתחפשי לו מסגרת אחרת.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר יוכי בן ינון - המשך

    נ
    05/11/2009

    מה האינדיקציה שלי כאמא לדעת אם אכן טוב לילד שלי או לא

    הריי כולנו חיים משמועות ואף אמא לא נמצאת בגן עם הילד ויודעת בדיוק מה קורה שם.

    אני בדיוק שוחחתי עם הגננת ושאלתי אותה איך הילד שלי בגן ואז היא אמרה לי הכל בסדר !

    שאלתי יכול להיות שיש משהו שעובר עליו ואני לא יודעת אמרה לי לא! שאלתי יכול להיות שמישהו מרביץ לו אמרה לי כן וגם הוא מחזיר .

    מה עליי לעשות איך עליי להגן על בני . יש לי ילד חכם ונעים ומנומס שפתאום הפך להיות כעסן ובועט ?

    יכול להיות שהילדה שלי שכמעט בת שנה משפיע עליו כי היא פתאום תופסת תשומת לב?

    אני יודעת שהגננת היא קרה וממה שאני שומעת מהבן שלי שהיא כל הזמן צועקת שקט

    האם זה בסדר האם זה ענין של חינוך ? מה עליי לצפות מגן ומהילד?



    יכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני ממש עצובה

    נ
    05/11/2009

    מה עליי לעשות בכדי לגדל ילד עם ערכים . ולא חלילה ילד שורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חינוך בגן

    06/11/2009

    נעה שוב שלום,
    יש לי תחושה, שנבהלת משינוי ההתנהגות של בנך, ואני מבינה שהתחושות שלך קשות, אבל אולי את ממהרת לשפוט ולנסות להסיק מסקנות.
    ייתכן , כפי שאמרתי, שהילד צריך עוד זמן להסתגלות, ואז יירגע ויפסיק להרביץ. וייתכן באמת, שהוא מרביץ בגן, כיוון שבבית אחותו מתחילה להתחרות בו.
    אינני יודעת, ולפעמים אי אפשר לדעת מה התהליך שעובר ילד בגיל זה. תני לו עוד זמן, ותראי.
    אם ההתנהגות הזו תמשיך בעוד 4-6 שבועות, תוכלי להיות יותר משוכנעת שמשהו לא טוב לו בגן. אבל כדאי להמתין.
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גן לא מוצלח

    ד''ר מיקי הר-גיל
    05/11/2009

    נועה יקרה
    מכתבך נגע ללבי.
    לצערי העולם הוא אכזרי וקשה , גם אם תעבירי אותו כעת גן נפלא בו הכל מתנהל בשלוה ,בשנה הבאה או עוד שנתיים או בבית ספר, תמיד יהיה קבוצת הילדים המופרעים המצקים המחכנים לערכים רעים. לא בכל השלבים יהיו גננות או מורים חמים ומשקיעים, וזה המצב בארצינו.
    חנכי את את ילדך בצורה הטובה ביותר, עם השאר איננו יכולים להתמודד כהורים .
    תהיה את שמחה הילדים קולטים את מצב רוחינו התנהגותינו ומחשבותינו בקלות רבה.הללי ושבחי את הגן הזמני ילדים הביתה קחי אותו לילדים שבחרת מהגן הנראים בעלי התנהגות תקינה. תהיה בקשר עם הגננת.
    ב ה צ ל ח ה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ועוד שאלה

    נ
    08/11/2009

    מה עליי לעשות כשהילד מכה אותי או מדבר על מכות רוב הזמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מכה

    08/11/2009

    נועה שוב שלום,
    ההנחה היא שילד מכה בשל מצוקה כלשהי. לכן צריך לנסות ולהבין מה מטריד אותו, מה מאיים עליו.
    יש גם גיל, שבו יש לילד קושי להתבטא במלים, והמכות הן דרך הביטוי.
    חשוב להעביר לילד מסר, שמכות אינן מקובלות, והתגובה עליהן היא כעס ! צריך לומר לילד שאסור בלשון תקיפה, אפשר לקחת אותו ולהושיב אותו בפינה או בחדרו, כדי לבודד אותו לכמה דקות, לומר לו להרגע, לחשוב על מה שעשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו