ראש קטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ראש קטן
    ליאת גורי
    10/12/2009

    שלום רב
    בני בן 7.5 חודשים נולד בלידה רגילה, במשקל 3490 בריא .
    לאחרונה ירד בעקומה היקף הראש לאחוזון 3 מצ"ב פירוט:
    1חודש היקף ראש 37 משקל 4690 גובה 56
    2 חודש היקף ראש 38 משקל 5570 גובה 59.5
    3חודש היקף ראש 39.5 משקל 6100 גובה 62
    5.5 חודש היקף ראש 41.5 משקל 7200 גובה 70
    7 חודש היקף ראש 42 משקל 7395 גובה 71

    נשלחתי לעשות צילום ראש לבדיקת מצב הסוטורות, שאלותיי:
    1. האם ניתן לעשות בדיקה ללא קרינה?
    2. במידה והסוטורות סגורות מה ניתן לעשות,האם פותחים את הראש?
    הילד מפותח מאוד והמרפס הגדול פתוח במצב נורמלי וראש סימטרי.





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ראש קטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראש קטן

    ד''ר מיקי הר-גיל
    11/12/2009

    ליאת בוקר טוב
    ישנן סיבות רבות להיקפי ראש נמוכים. הדברים החשובים באת לדעתי זה ההתפתחות של הילד, במידה וההתפתחות תקינה זה מאוד מרגיע .
    במהלך שנת החיים הראשונה המוח גדל בצורה משמעותית ביחס לאברים אחרים לכן אנו נולדים עם מרפס ותפרים( סוטורות) בין עצמות הגולגולת שאינם סגורים וזאת בכדי לתת למוח לגדול.
    אלך היקף הראש בלידה היה באחוזון 60% והיום על קו ה3% . בדכ מפנים לצילום שהמרפס סגור בכדי להעריך את הסגירה של התפרים.
    אין בדיקה ללא קרינה, יש MRI אך הערכת התפרים נעשת בצילום.
    במידה והמרפס והתפרים סגורים ומוח אינו גודל נוירוכרוגים מבצעים ניתוח בו הם פותחים את התפרים .
    מי הפנה אתכם? , איזה קופה אתם?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ליאת גורי
    11/12/2009

    הופנתי מטיפת חלב לרופא המשפחה והוא הפנה אותנו.
    אנחנו בקופת חולים כללית.
    עם המרפס פתוח אז אין סיבה לדאגה?
    גם שאר הילדים(5) היו עם היקפים נמוכים באחוזון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מיקי הר-גיל
    12/12/2009

    ליאת נסי להגיע עם טופס 17 להערכה בבית חולים מאיר המרפאה הנוירולוגית, אם אתם מהאיזור .
    או פני לנוריולוג בקופה בקרבת מגוריכם ,לוודא שהכל בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו