תינוקת בת 11 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת 11 חודשים
    מיכל
    15/12/2009

    שלום,

    בתנו בת 11 חודשים.
    לאחרונה שמנו לב כי כשקוראים לה בשמה היא לא תמיד היא מגיבה (כלומר לא מסובבת ראש או מבינה שקוראים בשמה). כמובן שבחלק מן המקרים כן מגיבה. לעיתם כשמשחקת או מרוכזת היא לא עונה ולעיתים סתם לא עונה.
    התפתחות מוטורית תקינה. ילדה חייכנית, מישירה מבט ומקשיבה, פעילה ואנרגטית. מצליחה להגיד מילים ספורות (אמא, שם אחותה הגדולה, מים). מוחאת כפיים ועושה שלום,רוקדת למשמע מוסיקה. חווה חרדת נטישה ,מביעה רגשות קנאה (אל מול אחותה).
    בדיקת שמיעה תקינה בוצעה בטיפת חלב לפני כמה חודשים.
    מטריד אותנו נושא התגובה לשם. האם יש סיבה לדאגה?
    אם זה ממשיך כך, מתי ומה ניתן לעשות אם בכלל?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוקת בת 11 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לקריאה בשם

    16/12/2009

    מיכל שלום,
    אם מדובר בילדה תקשורתית, חברותית וכו' כפי שאת מתארת אותה, אינני רואה סיבה לדאגה.
    ראשית, בגיל זה עדיין לא בטוח שילד מבין "מה שמו". חושבים שהתגובה היא לטון הקריאה, לאינטונציה, ולא לשם עצמו.
    ופרט לכך - גם אנחנו איננו מגיבים תמיד ! הקשב לפעמים מושקע בגרויים אחרים, ומושך אותנו לשם.

    אני מציעה לכם להמשיך לעקוב אחר השמיעה, במיוחד - לבדוק שאין נוזלים באזניים. עוד 4-5 ח' תוכלו לצפות לתגובה יותר עקבית.

    כל טוב !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו