בן 4 חודשים - ידיים רועדות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 4 חודשים - ידיים רועדות
    מיכל
    27/02/2010

    היי

    בני התינוק בן 4 חודשים אינו שולט בידיו. כשהוא בוכה הן "תלויות באויר", רועדות. הוא אינו מצליח להחזיק צעצוע ליותר ממס' שניות בודדות (היד נפתחת והצעצוע נופל).הוא מביא צעצועים אל פיו ומכניס אותם (אך ורק לשנייה - שתיים) ואז מוציא מהפה וזורק. כשאני מחזיקה צעצוע מול לפניו אז ממש קשה לו ונדרש ממנו מאמץ רב ע"מ להביא את הידיים לכיוון הצעצוע ולאחז בו, ולרוב הידיים יירעדו.
    כמו כן, אינו מנסה להגיע לצעצועים המונחים לצידו, וכשאני תולה לו צעצוע ב"אוניברסיטה" אז הוא חובט ן/מחזיק /מרשרש בו למשך מס' דקות בודדות ואז מאבד את הסבלנות ו"מתעצבן". באופן כללי נראה כי אינו אוהב לשחק בצעצועים באופן עצמאי אלא אם כן אנחנו מפעילים/מראים את הצעצוע. חשוב לציין כי יש לו תקשורת טובה - מעדיף לתקשר עם פנים אנושיות על פני משחק עצמאי בצעצוע.

    כשהוא מוחזק ללא תמיכת ראש (והוא מחזיק את ראשו יפה משלב מאוד מוקדם) אז הראש קצת רועד לו (דומה קצת לבובות הכלב שמניחים על ה"דשבורד" באוטו).

    האם הסיבה למתואר מעלה היא חוסר בשלות מע' העצבים וזה ייעלם עם הזמן?
    האם יש סיבה לדאגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 4 חודשים - ידיים רועדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעד

    ד''ר מיקי הר-גיל
    01/03/2010

    מיכל בוקר טוב
    צלמי את מה שאת מתארת , בשלב הראשון היתי מתיעץ עם רופא הילדים ובמידה ויש ספק פונה להערכה נוירולוגית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו