ליוכי שלום ! אי מתן שתן בת10 חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליוכי שלום ! אי מתן שתן בת10 חודש
    יונית מטרסו
    14/03/2010

    ביתי בת 10חודשיים
    לפני חודש פעם בשבוע חיטול יבש בלילה
    המצב הידרדר ליומים של אי מתן שתן
    הייתי בבית חולים לא הצליחו להכניס קטטר
    ופצעו את ביתי בעבר מין us שלפוחית שתן מלאה
    עקב הלחץ בבית החולים היא נתנה שתן
    חזרה מבית החולים בכתה מאוד נרדמה
    ובלילה שוב אי מתינת שתן
    היום במהלך היום עשתה שתן בסדר גמור
    יש לי הפניה לבית חולים אחר
    אבל אני אחכה לראות מה קורה היום בלילה
    כי אני לא רוצה שיפצעו אותה יותר כי כל העיבר שלה אדום וירד לה דם אתמול
    מה נראה לך ?
    למה זה ?
    יש מצב שעובר שנפגע בראש אילו חלק מההשלכות?
    והאם זה עובר ?
    הייתה לה דלקת בדרכי השתן שהייתה בת חודש ושבוע
    לאחר עשו בדיקה של ריפלוקס שהשתן לא יוצא הפוך מהצינורית

    הכל יצא תקין

    תודה מראש
    יונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי מתן שתן

    15/03/2010

    יונית שלום,
    צר לי, אך אינני יודעת ואינני יכולת לתת לך תשובה. זה בהחלט מצב לא תקין, וצריך לרוקן את השלפוחית קודם כל, ואח"כ גם למצוא מה הסיבה לאי הוצאת השתן.
    אני מקווה שבפעם הבאה יטפל בה רופא יותר מיומן, ולא יפגע בה.
    מאחלת לכם הרבה בריאות !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו