מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כניסה הדרגתית לגןשגית03/04/2010
שלום,אני אמא לתינוק מקסים כבן שנה וחצי ואחרי החג אני מכניסה אותו לגן פרטי כאשר הוא יהיה בקבוצה של 10 ילדים ובנה הבאה יעבור באותו גן לקבוצת ביניים של 15 ילדים . סיכמתי עם הגננת שביום הראשון אהיה איתו כמה שעות ובבשאר הימים הבאים הסבתות (שהוא היה איתן עד היום) יהלוו אותו וישחררו ברגע שיראו שהוא מסתגל. בימים הראשונים שהשהות תהיה איתם לכמה שעות ולא ימים ארוכים וכו' בהתאם לילד. הסיבה לכך שאני חושבת שהכנסה אידאלית לגן לא צריכה להיות מלווה בבכי אלא באופן הדרגתי . בני רגיש ומאד קשור אליי .. האם נראה לך שצורה זו נכונה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כניסה הדרגתית לגן
04/04/2010שגית שלום,
בהחלט נכון לאפשר לילד הסתגלות הדרגתית לכל שינוי בחייו. אפשר שמישהו מהמשפחה ילווה אותו כמה שעות בגן, ואפשר גם שהשהות שלו בגן תוארך בהדרגה : בתחילה שעתיים-שלוש, ואח"כ יותר, עד לשהות של יום מלא בגן, בתוך שבוע-עשרה ימים.
בהצלחה ! חג שמח !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה הדרגתית לגן
שגית05/04/2010תודה רבה על תגובתך.. הקלת עליי מאד.. אני מעוניינת בהכוונה נוספת לגבי תהליך הקליטה בגן: האם ישנה תקופת הסתגלות מומלצת ? מתי כדאי להשאיר את הילד כבר לבד בגן? באיזה הליך כדאי לנקוט? האם בצורה מובנית של כמות זמנים מוגדרת ? עולה מעת לעת? או פשוט לזרום אם הילד? אשמח להכוונה בעיניין.. תודה וחג שמח..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה הדרגתית לגן
07/04/2010שגית שלום,
אין לי נוסחה. צריך לנסות. בדרך כלל - תקופה של 10 ימים עד שבועיים מספיקה עבור רוב הילדים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לגן
שגית08/04/2010שלום שוב..
הכנסתי את בני לגן ..יום ראשון היינו שעתיים וחצי כאשר לא עזבתי אותו, ביום השני הסבתא ליוותה אותו ויצאה במהלך הבוקר ל10 דק והוא בכה כאשר לא הצליחו להרגיע אותו.. הסבתא חזרה ונשארה עוד שעה וחצי ועזבו את הגן .. ביום השלישי הסבתא השנייה לקחה אותו לגן ותישאר איתו כמה שעות ויילכו.. האם כדאי להשאיר אותו לבד כבר עכשיו או לחכות עוד כמה ימים עד שיכיר יותר טוב את המטפלות ואז להשאיר אותו בהדרגה..
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לגן
08/04/2010אם אפשר, כדאי להישאר איתו 4-5 ימים.
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לגן
שגית08/04/2010אין בעיה להישאר.. להישאר 4-5 ימים בנוסף? מה זה אומר - לא לעזוב בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכניסה לגן
09/04/2010זה אומר להישאר עם הילד 2-3 שעות, ואח"כ 4 ש', במשך 4-5 ימים. אח"כ להתחיל להשאיר אותו לבד, בתחילה לזמן קצר - כשעתיים, (ולבוא לקחת אותו) ובהמשך להאריך את הזמן שיהיה לבד עד יום שלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תינוקת מכניסה דברים לפה
גמילה מחיתולים והתאפקות לפיפי
ראש שטוח לתינוקת בת חודש
התהפכות תינוקת מהבטן לגב
יעוץ והכוונה אחרי לידה
בן שנתיים מכור למסכים
מציצה של בגדים וכרסום ציפורניים
בני בן שנה ותשעה חודשים שבועיים אחרונים הוא התחיל להכות את הראש בידיים וגם לזרוק את עצמו על הרצפה..
נפילת תינוק אחורה בניסיון לעמוד
התלבטות על מעבר ממשפחתון לגן
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
