הצילווווו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצילווווו
    מאיה
    19/04/2010

    יש לנו ילדה מקסימה בת שנתיים ו-5 חודשים, אנחנו נתקלים בקושי רב סביב עניין השינה. יש לה חדר משלה והיא הולכת לישון בכיף במיטה שלה בלי מלחמות ובלי בעיות, אבל (ופה הבעייה) בערך באמצע הלילה מתחילות הגיחות אלינו למיטה, אנחנו משתדלים להחזיר אותה מיד למיטה שלה אבל אז מתחילות הבקשות (תשבי לידי,תחזיקי לי יד) וגם כשנדמה שהיא נרדמה וחוזרים למיטה אחרי מס' שניות היא מופיעה שוב. הדבר כמובן כרוך בבכי מצידה כי היא רוצה לישון איתנו ובהתניות (רק אמא תחזיר אותי וכו') וחצי לילה ולפעמים אפילו יותר מתבזבזים על זה.
    נשמח לקבל רעיונות ותיקונים למעשינו כדי לשנות את המצב כי קשה גם לנו וגם לה.
    תודה וחג עצמאות שמח
    מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילווווו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה במיטת ההורים

    19/04/2010

    מאיה שלום,
    ילדים פוחדים מהלילה, וזו עובדת יסוד, שהיא נחלת רוב רובם של הילדים. בהתאם, הרצון לישון עם ההורים הוא דחף אדיר, וקשה להיאבק בו.
    יש הורים שנכנעים, ומאפשרים לילד לישון איתם, עד שהילד מתחזק ומוותר על הצורך הזה.
    אחרת - זה עניין של מאבק עקשני לחינוך הילד לישון לבד. בדרך כלל זה מצליח, אם ההורים מתעקשים ומתמידים, להחזיר את הילד למיטה שלו, ולהניח לו, גם אם יבכה. זה לוקח שבועיים, אבל בסופו של דבר הילד מבין ש"לא יעזור לו".
    אפשר לנסות לצמצם את הפחד : ע"י השארת אור, ע"י זה שמלמדים את הילד לקרוא להורים ולא לבוא אליהם, ואז אפשר לדבר איתו בין חדר לחדר, או לשיר לו, והוא איננו יוצא מהמיטה. אפשר לנסות להשאיר לו צעצועים, שישחק בהם בחדר שלו אם הוא מתעורר
    אפשר לנסות להציע לילד פרס קטן, אם יישאר בלילה במיטתו (אם כי זה לא ממש פועל בגיל כה צעיר).

    אין תרופת פלא, צר לי. זו באמת תקופה קשה, אבל היא חולפת.
    כל טוב, הרבה כוח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    מאיה
    19/04/2010

    תודה על התגובה המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו